Gå til innhold

[Løst]hei jeg trener ver dag, men det er noen dager jeg ikke orker å trene , mister jeg muskler da?

gunz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det brukes til samling .
I så tilfelle så kan du som tidligere nevnt søke om tillatelse hos din lokale politimester. Samlere kan få unntak.

Men det gis svært sjelden tillatelse for slike vedersyggelige våpen, nettopp pga av faren som er tilknyttet dem ved eventuelt misbruk. Om du får tillatelse så skal jeg springe naken gjennom storgata i Langesund og filme det og legge ut her. Så sikker er jeg på at du ikke får tillatelse. Og ikke prøv å bestille det uten tillatelse. Da blir du siktet for ulovlig våpenimport og det har du ikke lyst til å ha på rullebladet. Det kan selvsagt hende det går gjennom tolla ve en glipp, men ikke regn med det.

Lenke til kommentar
hvem er det som gidder å spørre politie å eie en kniv , bare til å samle til du ikke gidder mer så selger mann dem.

Så du har ikke bare tenkt å drite i loven når det gjelder besittelse? Du har tenkt å drive salg av ulovlige våpen også! Way to go!

Lenke til kommentar

Jeg gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å redigere sine egne innlegg i den grad det ødelegger forløpet i tråden, hvilket er tilfellet her. Jeg må derfor be trådstarter om å gjennopprette det opprinnelige innholdet i førsteinnlegget, og heller lage en ny tråd i riktig forumkategori til spørsmålet om muskler.

Lenke til kommentar

Ingredienser

1/4 kopp vineddik

1/2 kopp ketchup

1 spiseskje soyasaus

1 boks ananas (med saft)

3 spiseskjeer brunt sukker

2 spiseskjeer maizena

1/2 teskje salt

1/2 teskje knust frisk ingefær (bare hvis du vil)

En kilo griseribbe, delt i serveringsstykker

Tilberedning

- Varm opp ovnen til 165 grader.

- Bland eddik, ketchup, soyasaus og ananas i en medium varm panne. Rør inn sukker, maizena, salt og ingefær. Kok opp dette under omrøring til det tykner.

- Legg et lag med ribbe i en langpanne. Tom over halvparten av sausen. Legg på et lag til med ribbe og tøm på resten av sausen. Dekk til med folie.

- Bak alt i ovnen til det er ferdig. 1 til 1 1/2 time. Stek på svak varme opptil 8 timer hvis du vil ha verdens møreste kjøttmiddag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...