Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Selvom de skal brukes til samling, er de fortsatt dødelige, og kan skade andre. Tror nok ikke politiet vil la deg ha en samling med våpen. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 så klart sier de nei.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 det brukes til samling .I så tilfelle så kan du som tidligere nevnt søke om tillatelse hos din lokale politimester. Samlere kan få unntak.Men det gis svært sjelden tillatelse for slike vedersyggelige våpen, nettopp pga av faren som er tilknyttet dem ved eventuelt misbruk. Om du får tillatelse så skal jeg springe naken gjennom storgata i Langesund og filme det og legge ut her. Så sikker er jeg på at du ikke får tillatelse. Og ikke prøv å bestille det uten tillatelse. Da blir du siktet for ulovlig våpenimport og det har du ikke lyst til å ha på rullebladet. Det kan selvsagt hende det går gjennom tolla ve en glipp, men ikke regn med det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hvor gammel er du forresten. Dette er jo et våpen, så vet ikke om det har noe å si på alder. Viss du skal samle på dem Endret 8. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 masse verre ting her i norge som folk eier , betiller bare på nettbutikker her i norge , siden de tinga er lovligt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 masse verre ting her i norge som folk eier ,Folk eier cannabis-plantasjer også. Det gjør det ikke lovlig eller særlig smart. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det tillinkede våpen er uten tvil ulovlig, og man skal nok være en ganske seriøs aktør før man får tillatelse til å eie noe slikt. "Jg syns kniver er tøft" holder ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) jeg er 19 Så flott! Da har du en teoretisk sjanse til å få samlertillatelse. Du hadde ikke fått det om du var under 18. Endret 8. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 hvem er det som gidder å spørre politie å eie en kniv , bare til å samle til du ikke gidder mer så selger mann dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 hvem er det som gidder å spørre politie å eie en kniv , bare til å samle til du ikke gidder mer så selger mann dem. Så du har ikke bare tenkt å drite i loven når det gjelder besittelse? Du har tenkt å drive salg av ulovlige våpen også! Way to go! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Vitsen med å endre tråden så den ble helt meningsløs var...? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe.. Ta heller å steng hele tråden, og fjern alle innlegg. Nå ble tråden ganske missvisende Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 jeg trenger svar på det å , vill ikke miste muskler Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da lager du heller en ny tråd i riktig kategori... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 jeg trenger svar på det å , vill ikke miste muskler Da kunne du laget en ny tråd om det i riktig forumdel i stedet for å sabotere denne tråden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å redigere sine egne innlegg i den grad det ødelegger forløpet i tråden, hvilket er tilfellet her. Jeg må derfor be trådstarter om å gjennopprette det opprinnelige innholdet i førsteinnlegget, og heller lage en ny tråd i riktig forumkategori til spørsmålet om muskler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Takk Skagen EDIT: Skulle akkurat til å rapportere. Endret 8. august 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Virker ikke som TS kommer til å gjøre noe med denne tråden. Han har vel nok med de utallige andre han har lagd. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ingredienser 1/4 kopp vineddik 1/2 kopp ketchup 1 spiseskje soyasaus 1 boks ananas (med saft) 3 spiseskjeer brunt sukker 2 spiseskjeer maizena 1/2 teskje salt 1/2 teskje knust frisk ingefær (bare hvis du vil) En kilo griseribbe, delt i serveringsstykker Tilberedning - Varm opp ovnen til 165 grader. - Bland eddik, ketchup, soyasaus og ananas i en medium varm panne. Rør inn sukker, maizena, salt og ingefær. Kok opp dette under omrøring til det tykner. - Legg et lag med ribbe i en langpanne. Tom over halvparten av sausen. Legg på et lag til med ribbe og tøm på resten av sausen. Dekk til med folie. - Bak alt i ovnen til det er ferdig. 1 til 1 1/2 time. Stek på svak varme opptil 8 timer hvis du vil ha verdens møreste kjøttmiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg