gunz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) hei jeg trener ver dag, men det er noen dager jeg ikke orker å trene , mister jeg muskler da? Endret 8. august 2009 av gunz Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Værre på hvilken måte? Værre som enda mer taperaktig å bære på, så ja. Endret 8. august 2009 av Slikape Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 så jeg fåkke problemer med å ha en sånn? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du kan få problemer med å bære en sånn hvis du er uten dørs. Kan også skape problemer hvis du har vært innblandet i en eller annen vold's sak eller noe lignende =P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er ulovlig å bære våpen i norge... Uansett hvor tapersk våpen det er... Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 men den er lovlig i norge eller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Blir ganske oppgitt nå, gunz. Du har lagd mange tråder om våpen du vil ha, for din 'collection' som du sier. Men vi postet jo straffeloven i tråden din der det står at sånne våpen ikke er lov og ha i din besittelse. Du kan ikke eie et slikt våpen. Det der er jo en kniv, og sikkert skarp nok til og drepe et menneske. Så slutt og spørre om dette Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle våpen i norge er ulovlig å bære på offentlige steder så sant ikke du har tillatelse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ta og les denne, viss du ikke er for dum. Dette er 3 tråden du lager og spør om du kan ha våpen. Fra våpenforskriften § 1-9: Det er forbudt å erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, pepperspray og andre selvforsvarsmidler med tilsvarende virkning, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler eller andre gjenstander, spretterter eller andre tilsvarende særlig farlige gjenstander uten aktverdig formål og som fremstår som voldsprodukter. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 så det er ikke lov å eien en kniv? :O Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du har lov vis du er samler men da har du nok mest sannsynlig den godkjennelsen jeg snakker om og kjenner regelverket, noe ikke du gjør. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 det er ikke lov å eie noe som ligner på selv forsvar våpen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ser visst ikke sånn ut ettersom våpenloven sier: "Det er forbudt å erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen" Og viss du bestiller fra internett, vil nok denne bli stoppet i tollen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) så det er ikke lov å eien en kniv? :O Ikke lov å eie, bære, innføre, kjøpe, you name it en sånn kniv uten eksplisitt tillatelse fra politimesteren i ditt distrikt. Noe som svært sjelden gis. Endret 8. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 jegar bare ting som er lovlig her i norge , men jeg lurte på den siden den er som knok gjern med kniv på , en stikk kniv , punsher/ daggger eller no har Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dersom du helt troverdig klarer å overbevise om at våpenet du linket til utelukkende skal brukes til kutte opp tomater, selleri eller annet snacks... lykke til... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kniver som kun er beregnet for å drepe eller skade er forbudt. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 det brukes til samling . Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gunz, dra ned på politistasjonen og hør med de om du får lov til å eie et slik våpen til samling Lenke til kommentar
gunz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 bedre å samle på sånne ting enn kjøkken kniver osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg