Gå til innhold

[Løst]hei jeg trener ver dag, men det er noen dager jeg ikke orker å trene , mister jeg muskler da?

gunz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få problemer med å bære en sånn hvis du er uten dørs. Kan også skape problemer hvis du har vært innblandet i en eller annen vold's sak eller noe lignende =P

Lenke til kommentar

Blir ganske oppgitt nå, gunz.

Du har lagd mange tråder om våpen du vil ha, for din 'collection' som du sier. Men vi postet jo straffeloven i tråden din der det står at sånne våpen ikke er lov og ha i din besittelse. Du kan ikke eie et slikt våpen. Det der er jo en kniv, og sikkert skarp nok til og drepe et menneske. Så slutt og spørre om dette

Lenke til kommentar

Ta og les denne, viss du ikke er for dum. Dette er 3 tråden du lager og spør om du kan ha våpen.

Fra våpenforskriften § 1-9:

Det er forbudt å erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, pepperspray og andre

selvforsvarsmidler med tilsvarende virkning, springkniver, batangakniver, stiletter,

slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler eller andre

gjenstander, spretterter eller andre tilsvarende særlig farlige gjenstander uten aktverdig formål

og som fremstår som voldsprodukter.

Lenke til kommentar
så det er ikke lov å eien en kniv? :O

Ikke lov å eie, bære, innføre, kjøpe, you name it en sånn kniv uten eksplisitt tillatelse fra politimesteren i ditt distrikt. Noe som svært sjelden gis.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...