tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Rosa eller Pink. Det er ikke farger for ekte mannfolk. For de går det i rust 1/1000s, f/4, 105mm, ISO 200 EOS 30D + Sigma 105mm f/2.8 Macro Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Bare de ikke ruster selv så...med all rust-fotograferingen... :!: Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Det der funket ikke helt for meg, synes ikke den bakgrunns-uskarpheten var det helt store, litt mange linjer som går i ymse retninger. Men rust er det jo, det skal du ha Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Det ble litt rotete :/ Du er like glad i rust som jeg er i blomster Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Akkurat nå funker ikke bildet helt for meg heller, men jeg liker potensialet som ligger i motivet. Tror jeg ville hatt større dof på wire'ene og skarp forgrunn (steinen). Men, jeg ville ha brukt et objektiv, og sammen med avstand til motiv, som ville ha gjort bakgrunnen mye mer uskarp. Blir litt for distraherende slik den er nå. Vet ikke helt hvordan jeg ville ha løst dette selv, men det er sånn jeg ser for meg at bildet ville ha blitt knall i mine øyne. Er litt usikker på om jeg greier å forklare meg sånn at du skjønner hva jeg mener (har øl-påvirket hjernebark, og dermed lett "justert" virkelighetsforståelse), men for alt jeg vet kan det jeg sier være krystall-klart... Jeg liker det geometriske spillet i de ulike vinklene fra wire'ne, men som sagt jeg vil ha de litt tydeligere uten at bakgrunnen er fullt så fremtredene som nå... Edit: Leif Endret 8. august 2009 av Tor Arne Bjørn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Akkurat nå funker ikke bildet helt for meg heller, men jeg liker potensialet som ligger i motivet. Jeg aner en trend her ... Tror jeg ville hatt større dof på wire'ene og skarp forgrunn (steinen). Men, jeg ville ha brukt et objektiv, og sammen med avstand til motiv, som ville ha gjort bakgrunnen mye mer uskarp. Blir litt for distraherende slik den er nå.Vet ikke helt hvordan jeg ville ha løst dette selv, men det er sånn jeg ser for meg at bildet ville ha blitt knall i mine øyne. Er litt usikker på om jeg greier å forklare meg sånn at du skjønner hva jeg mener (har øl-påvirket hjernebark, og dermed lett "justert" virkelighetsforståelse), men for alt jeg vet kan det jeg sier være krystall-klart... Jeg liker det geometriske spillet i de ulike vinklene fra wire'ne, men som sagt jeg vil ha de litt tydeligere uten at bakgrunnen er fullt så fremtredene som nå... Edit: Leif Du snakker til en ølpåvirket hjernebark, så det er mulig at det går greit. En lengre brennvidde med lengre arbeidsavstand vil muligens virke. Motivet ligger utpå Hvaler, så jeg kan dra tilbake og prøve igjen. Muligens til vinteren når løvet har falt av. Sitter men en liten netbook, så jeg har ikke fått sett bildet i stor størrelse - så det er mulig det ikke gjør seg i stor størrelse Takk for innspill alle sammen. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Etter litt "kreativ" jobbing i så har jeg kommet frem til dette resultatet: Hjalp det noe? Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Desverre ser det ut til at bildet har fått litt juling i bakgrunnen. Ser du de grønne og røde sjoldene? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Etter litt "kreativ" jobbing i så har jeg kommet frem til dette resultatet:Hjalp det noe? Tom Synes det ble en del bedre jeg...fikk frem kontrastene bedre, men det blir nok ikke blant dine store "rust-verk" :!: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå