Dotten Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har spilt nærmere halvveis i spillet og må si det er helt fantastisk herlig opplevelse, spesielt for meg som ikke har spilt MI på en god del år. Vekslingen mellom de to variantene gir meg en nostalgisk bonus utenom det vanlige og alt av kritikk er for meg knapt som bagateller å regne. Jeg storkoser meg og håper det varer spillet ut, var mye gamle perler jeg her hadde glemt. Det er gøyere dette her enn Tales of Monkey Island, selv om det også er veldig solid og bra (gitt de to første ep. 4 av 5 stjerner). Så Erlend ga første kapittel 7'er, vet ikke helt hva han mener det har som er bedre enn denne SE-versjonen. Syntes grafikken og kontrollen i SE er å foretrekke, samt at humoren og gåtene er artigere. My two cents Nei, dette var over all forventning for min egen del. Er du en av de som spilte det første når det kom ut for nærmere to tiår siden tror jeg dette vil være et særdeles bra gjensyn. Håper de kan gjøre noe lignende med flere LucasArts-klassikere, for ikke å snakke om Sierra-klassikerne. Som en second edition er det helmaks så langt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Poor Leno likes this. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg syns dette ser bra ut fordi jeg har ikke giddet å finne den gammle versonen av the secret of monkey island. Jeg har kjøpt remaken på steam til en billig penge. Jeg fikk the curse of monkey island i en spill klubb når jeg var liten og siden da har jeg vært hekta Endret 27. desember 2009 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg