aiuL Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har planer om å kjøpe med ny PC til høsten ( hovedsaklig grunnet hl2) og lurte derfor hvilke andre godbiter jeg kan nyte hvis jeg investerer i PC høsten 2003? Både de som har satt utgivelsesdato og de som er mer usikre? Gleder med så til nytt utstyr at jeg må jo vite hva av spill jeg kan nyte på den Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Doom 3 er jo også noe å glede seg til da!! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 -S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost -Far Cry -Chrome -Xenus -Söldner: Secret Wars -XIII Regner med at disse spillene vil kreve litt i hw specs for å kunne kjøre heftig oppløsning og detaljer. Alle skal komme i år (men det tar vi med en klype salt...). Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kommer HL2 ut til høsten? Høsten 2003 :o ?? Lenke til kommentar
joac Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kommer HL2 ut til høsten? Høsten 2003 :o ?? Sannsynligvis i september ja. Jedi Knight III: Jedi Acadamy er forresten noe å glede seg til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 -S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost-Far Cry -Chrome -Xenus -Söldner: Secret Wars -XIII Regner med at disse spillene vil kreve litt i hw specs for å kunne kjøre heftig oppløsning og detaljer. Alle skal komme i år (men det tar vi med en klype salt...). -Söldner: Secret Wars blir bare bra hvis dem får inn first person view...som i OPF! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jedi Knight III er DEFINITIVT noe å glede seg til, hadde en super forjenger som jeg fortsatt spiller en del!!! åååå det spillet ruler! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 -Söldner: Secret Wars blir bare bra hvis dem får inn first person view...som i OPF! Det skal vel implementeres, de har en sammenligning av 3rd/1st person view på siden sin her Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Lionheart gleder jeg meg til i alle fall. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg gleder meg til følgenede spill; [*]Halo [*]Half-Life 2 [*]Warcraft 3: Frozen Throne [*]Doom III [*]Max Payne 2: The Fall Of Max Payne [*]Jedi Knight: Jedi Academy [*]The Movies Er litt usikker om Jedi Knight: Academy rekker release i år. Samme gjelder The Movies. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Skal ikke operation flashpoint 2 komme til høsten også? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Skal ikke operation flashpoint 2 komme til høsten også? Nope, kommer slutten av 2004. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Lionheart gleder jeg meg til i alle fall. Ja uten tvil noe og glede seg til! : ) og utvidelsepakkene til NWN : ) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, EverQuest II! Det blir vel 16 raser og 16 klasser eller noe sånt, samt fantastisk grafikk. Og, ja, Lionheart må vi ikke glemme. Det kommer en rekke andre gode, men det er da disse jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 HVA? Ingen som nevner Star Wars: Knight Of The Old Republic? Eller Deus Ex: Invisible War? Huff og huff. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 mange spill her jeg absolutt ikke gleder meg til ja. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 mange spill her jeg absolutt ikke gleder meg til ja. Pga. at spillene ikke vil bli noe bra, eller at du ikke har heftig nok PC/må oppgradere? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Skal vel teste alle de spella som er "store" og "hypa" + alle de spilla som jeg ikke har hørt noe som helst om, som egentlig er drit-kule Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja, EverQuest II! Det blir vel 46 raser og 16 klasser eller noe sånt, samt fantastisk grafikk. Og, ja, Lionheart må vi ikke glemme. Det kommer en rekke andre gode, men det er da disse jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå