Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 EXIF : 85mm 1/8 f/4 ISO200 Stativ - fjernutløser Fra dagens AKAM-treff på Vibrandsøy utenfor Haugesund AKAM-Haugaland på tur Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 I mangel av bedre titler eller? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Oi, dette likte jeg! Har ikke sett et så smått fokuspunkt på f/4 før. Meget fint et sådan. Fargene er jo, ja rosa og duse og fine. Tok meg faktisk en god stund før jeg faktisk så at det var en båt :!: Bra bilde og fint motiv! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Likte utsnittet du har valgt. Et godt bevis på at man må ikke ha f/1.4 for å få lite DOF Men hva slags folk maler båten sin rosa ? Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Likte utsnittet du har valgt. Et godt bevis på at man må ikke ha f/1.4 for å få lite DOF Men hva slags folk maler båten sin rosa ? Tom Fotosjåpp? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Ingen fotosjopping - ripa på båten er rosa den... Dette er en av båtene som brukes til den tradisjonelle (drevet i over 100 år) kapproingen på 17.mai i Smedasundet ved Haugesund - de andre er vel blå, gule, røde, grønne osv.. http://indrekai.com/kappro.htm http://www.h-avis.no/article/20090517/NYHETER/98028533 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Oups... Glemte å lire ut av meg mine første følelser; 1. Fjern høylysene på rekke nede til høyre, også det lille ved rusten. 2. Du skulle ha snudd det bakerste roøyet (eller hva det nå heter) litt. 3. Er ikke veldig glad i "inventaret" som bryter kurven oppe til venstre heller. Ellers smukt — til å være Nikon. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Oups... Glemte å lire ut av meg mine første følelser; 1. Fjern høylysene på rekke nede til høyre, også det lille ved rusten. 2. Du skulle ha snudd det bakerste roøyet (eller hva det nå heter) litt. 3. Er ikke veldig glad i "inventaret" som bryter kurven oppe til venstre heller. Ellers smukt — til å være Nikon. Du er så streng Auto... 1. Agree that 2. Skulle vel ideelt sett tatt det av (det heter forøvrig åregaffel) 3. Ser den, men orka ikke fotosjoppe i dag Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Nope, med den andre åregaffelen rotert, hadde den vært en naturlig del av buen/formen på rekka, og passet ypperlig inn inni den forreste. Streng... du har sett hvor månen faktisk ikke skinner, vi har håndtert slanger, og så var det jo galskapen i dag da — vi er jo nesten et par nå! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Streng... du har sett hvor månen faktisk ikke skinner, vi har håndtert slanger, og så var det jo galskapen i dag da — vi er jo nesten et par nå! Hadde dette vært på 50-tallet så måtte vi nok ha gifta oss nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå