Tehjoran Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 flere av bokstavee fgerer ikke! so dere sikkert ar skøt?????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ser i hvert fall at feltet for bokstavene U, H, J, N og M ikke fungerer. Er det en bærbar eller stasjonær maskin? Har du forsøkt med et annet tastatur? Sluttet de å virke uten noe spesielt? Har du forsøkt noe så enkelt som å ta en omstart av maskinen? Antar at du kjører Windows. Har du gjort noe med oppsettet ditt rett før dette problemet oppstod? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 ar e laptop, brker et køpt tastatr, ikke å Brore pleier å låe pc, så vet ikke skal gøre det å Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Om det er det innebygde tastaturet i en bærbar, kan det skyldes væskesøl. Jobber på et dataverksted, og har en gang sendt inn en bærbar med tilsvarende problem på garantireparasjon. Men garantien ble avslått pga væskesøl i tastaturet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Om det er det innebygde tastaturet i en bærbar, kan det skyldes væskesøl.Jobber på et dataverksted, og har en gang sendt inn en bærbar med tilsvarende problem på garantireparasjon. Men garantien ble avslått pga væskesøl i tastaturet. Vet ikke o det er det, som sagt. Så er det broren min som har brukt datan min en stund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vet ikke o det er det, som sagt. Så er det broren min som har brukt datan min en stund Nå ser det hvert fall ut som om flere av tastene fungerer. Eller skrev du det der fra en annen maskin? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kopierte bokstaver som dere hadde skrevet.. Nå bruker jeg et kjøpt Tastatur. Men jeg er nok 99,9% at min bror har sølet (cola) på tastaturet.. Moderator - Steng tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå