Gunfreak Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Helt siden jeg var 16 har Jägermeister vært min alkohol of choice Jeg har huspasset for foreldrene mine og som takk fikk jeg en liter med Jägermeister de betalte bare €10 eller 86kr Samme flaske ville koste 450kr i norge Problemet er at jeg ikke får plass til den i fryseren min Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fryseren? Alle vet at oppbevaring er farlig for alkohol. SKÅL! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Problemet er at jeg ikke får plass til den i fryseren min Jeg har god plass... Favoritten min, skal ta godt vare på den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 HA, fikk plass i fryseren, men nå har jeg ikke plass til pizza(før jeg får spist opp isen som er der) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 I fryseren!? Oppbevar den i kjøleskapet! Jäger er min favoritt også, merkelig nok også som 16 åring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå