superkaisa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei du har kanskje hørt om sider der du må ha inviterings kode for å registrere, jeg bare lurte på om noen av dere kunne gi meg en liste med nettsidene som bruker det, eller bare si de dere vet! Tusen takk for svar! Det hjelper meg mye hvis dere sier noen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det hjelper sikkert litt om du forklarer kva type teneste du er ute etter. Er det noko poeng i å ha ein haug sider der du må ha invite dersom det ikkje er noko konkret du er ute etter? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Det virker kanskje litt dummt, men jeg prøver å lage et forum der det skal være mulig å dele, bytte eller få sanne koder. Og jeg tenkte det hadde vært greit å vite noen nettsider. Endret 8. august 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg stiller meg bak spørsmålet til Zeph. Hva slags sider er du ute etter? De som er mest kjent for å bruke slikt er BitTorrent-trackere, men det er mange ulike lukkede sider og tjenester der ute som er slik fordi det enten pågår testing, lyssky aktiviteter eller at man rett og slett bare ønsker å kontrollere hvem som kommer inn for å øke kvaliteten på den gjennomsnittlige bruker. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det finnes mange slike sider fra før av : ) Dessuten er det imot reglene til mange slike sider å bytte invites i offentlige fora. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Fyren vil ha invites til alle mulige private torrentsider. Det er stort sett bare sånne som bruker invite-system. AKA piratkopiering. Og det for øvrig ikke lov å poste invites på forumer likevel. Torrentsider som har sånt system, gjør den som inviter ansvarlig for de han inviter. Hvis de ikke gidder å laste opp og ramler under ratio, får han som invitet samme straff, altså utestengelse. Endret 9. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå