sinomre Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nå har jeg lest i maange timer om kamera..men der finnes jo så mange og alle (de fleste)blir skrytt av..enten her eller der... kan noen være så snill å hjelpe? Det er mitt første digitalkamera som jeg skal bruke på fester hvor det som regel er mørkt..og etter som jeg har lest bør jeg ha 3mp (har tenkt å førstørre en god del bilder) ellers trenger jeg zoom slik at jeg kan ta gode nærbilder av barn, dyr, og festløver (som som regel løper vekk når de ser kamera..min observasjon.) vil ikke gå over ca. 3500 siden ekstra minnekort ligger på tusenlappen..svindyre greier! :x Det er også viktig for meg at det er så LITE og ikke minst litt stilig og veier lite..slik at jeg kan ha det med meg over alt! Har sett på canon sitt a70..og det er d jeg har i tankene nå...men særlig stilig er d jo egentlig ikke..og ganske tungt har jeg lest.. har du noe å anbefale meg??? Hadde vært utroolig snilt av deg !!!!!! Takker på forhånd.... Cecilie Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ....det var dette med å ønske seg i "både pose og sekk" da! Hvis du nevner hva som kanskje ikke er så viktig for deg (hvilke kriterier du er villig til å fire på) så er det kanskje noen her som har noen tips til deg. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Spør du meg så har du nettopp beskrevet Canon IXUS V3, eller IXUS II. Lite, lekkert, 3Mpix, AF-hjelpelampe osv... Koster i underkant av 3.800,- med batteri og lader inkudert, men 256MB Compact Flash ligger jo nå på rundt femhundrelappen, så det burde komme under 4500,- til sammen inkludert porto. Kun 2x optisk zoom, skal du ha 3x må du ut med ennå noen hundrelapper for IXUS 400. Hvis ingen av disse passer deg tror jeg du må begynne å fire litt på kravene, eller gå litt opp i pris. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva med Pentax Optio S. Har fått mye skryt i tester i det siste, er det minste og stiligste på markedet nå! Lenke til kommentar
sinomre Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Takker for alle svar... Tror nok at jeg må litt opp i pris ja..... vært i mange butikker i dag..og det står så vidt jeg vet nå mellom casio exilim ex z3 eller canon a70. Hvilke er å anbefale? Noen som kjenner til begge? Har hørt i en test at det var dårlig batteri i casio sitt... noen som vet noenlunde hvor lenge det holder...vet jo at d kommer an på hvor mye man bruker kameraet og ikke minst skjermen...men ca? er så utolmodig...vilha det så raskt som mulig..hehe...takker for svar....cecilie :wink: Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvorfor vurderer du ikke Pentax Optio S?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå