Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?

Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

1. 1. Riktig av Kovacs å score?

• Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23

Anbefalte innlegg

Brann sjanser på at Opdal klarer seg og spiller videre, og dette ender altså opp med at Opdal blir ordentlig skadet og forårsaker et mål. Nå liker jeg å og ta en sjanse i ny og ne, men man lar ikke en keeper som kanskje er skadet spille videre. Det er rett og slett bare idiotisk. Kanskje brann folka burde ta seg et kurs i "training for dummies"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde diskusjonen dreide seg om Kovacs jeg? Nå har jo folk blitt tatt for at "brann har ingenting med dette å gjøre". Hvorfor har Odd det? Vi diskuterer da sannelig Kovacs sin avgjørelse, ikke hva Odd burde\ikke burde ha gjort. Hvis vi kan begynne å diskutere Odd som en enhet, kan vi likegodt begynne å diskutere Brann, siden de var laget på motsatt side og som whiner om dette her om og om igjen. Hvis dere er så ivrige etter å ta Odd som en enhet for Unfair-Play, Burde dere ta en god kikk på deres eget drittlag som ikke har et eneste fair-play fiber i kroppen.

Lenke til kommentar
Trodde diskusjonen dreide seg om Kovacs jeg? Nå har jo folk blitt tatt for at "brann har ingenting med dette å gjøre". Hvorfor har Odd det? Vi diskuterer da sannelig Kovacs sin avgjørelse, ikke hva Odd burde\ikke burde ha gjort. Hvis vi kan begynne å diskutere Odd som en enhet, kan vi likegodt begynne å diskutere Brann, siden de var laget på motsatt side og som whiner om dette her om og om igjen. Hvis dere er så ivrige etter å ta Odd som en enhet for Unfair-Play, Burde dere ta en god kikk på deres eget drittlag som ikke har et eneste fair-play fiber i kroppen.

Brann har blitt kvalifisert flere år til europacupen for fair play de, så hvorfor du skal snakke om mangel på fair play i Brann er meg en gåte. Forskjellen på Brannfansen og andre fans er at vi innrømmer våre feil (eks. Bakke), men det er heller ikke saken.

Saken er at Kovacs scorer på en situasjon som oppstår på grunn av en skade. Det er imot mine prinsipper om fair play, og undskyldningene i denne tråden for hendelsen er mildt sagt latterlig.

Lenke til kommentar

Om du vitterlig ikke ser forskjellene i situasjonene må du være svært svaksynt.

Jeg er enig med SAF for å forebygge juksemakere ala C. Ronaldo og hans likemenn, men når keeper blir akutt skadet, går det an å bruke sunn fornuft. De som ikke ser at det er usportslig, har enkelt og greit manglende fotballforståelse - og vet ikke hva fair play er.

Lenke til kommentar
Om du vitterlig ikke ser forskjellene i situasjonene må du være svært svaksynt.

Jeg er enig med SAF for å forebygge juksemakere ala C. Ronaldo og hans likemenn, men når keeper blir akutt skadet, går det an å bruke sunn fornuft. De som ikke ser at det er usportslig, har enkelt og greit manglende fotballforståelse - og vet ikke hva fair play er.

Sier du...

Lenke til kommentar

Artig diskusjon dette er blitt, trra som ikke ser forskjell på situasjoener, og trekker SAF sine kommentarer ut og mikser det inn i sitt eget ønske. Alltid like morsomt og høre folk diskutere med ett argument fordi det er eneste argumentet som egentlig kan holde, her henger argumentet i en svært tynn tråd.

Skuespill er noe mann må få bukt med, kanskje på SAF sin måte her, men du ser att Opdal får ekstreme smerter, han tjener jo ikke en dritt på å filme der. Han har full kontroll på situasjonen, det gir ingen mening. Ring SAF du trra, og hør hva han mener, du får deg kanskje ett sjokk over at han ikke er enig med deg?

Lenke til kommentar
Artig diskusjon dette er blitt, trra som ikke ser forskjell på situasjoener, og trekker SAF sine kommentarer ut og mikser det inn i sitt eget ønske. Alltid like morsomt og høre folk diskutere med ett argument fordi det er eneste argumentet som egentlig kan holde, her henger argumentet i en svært tynn tråd.

Skuespill er noe mann må få bukt med, kanskje på SAF sin måte her, men du ser att Opdal får ekstreme smerter, han tjener jo ikke en dritt på å filme der. Han har full kontroll på situasjonen, det gir ingen mening. Ring SAF du trra, og hør hva han mener, du får deg kanskje ett sjokk over at han ikke er enig med deg?

Nå står det svart på hvit i dagbladet at SAF vil la spillet gå uansett........

Fint at du slenger ut påstander som ikke kan bevises, SAF nevner ingenting om keeper, du ber meg ringe han osv....desperate ting du kommer med.

Hallo? Jeg er en av dem som virkelig argumenterer for at Kovacs er usportslig, men jeg er likevel enig med SAF. Man kan ikke bruke SAFs utspill mot denne situasjonen. Det er som sol og måne, dag og natt, to tilsynelatende komplette motsetninger.

Nei, så stor forskjell er det ikke, men skjønner jo at det passer deg fint å mene det.

Lenke til kommentar

Nå står det svart på hvit i dagbladet at SAF vil la spillet gå uansett........

Fint at du slenger ut påstander som ikke kan bevises, SAF nevner ingenting om keeper, du ber meg ringe han osv....desperate ting du kommer med.

Hallo? Jeg er en av dem som virkelig argumenterer for at Kovacs er usportslig, men jeg er likevel enig med SAF. Man kan ikke bruke SAFs utspill mot denne situasjonen. Det er som sol og måne, dag og natt, to tilsynelatende komplette motsetninger.

Nei, så stor forskjell er det ikke, men skjønner jo at det passer deg fint å mene det.

Man skal ikke tro på alt som står i avisen. Og det nederste tolker jeg som usaklig og angrep på person (dog et mildt angrep), noe som er ulovlig på forumet.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Det er jo bare å gi seg Insty, er helt enig med deg, SAF har helt rett i at man ikke skal bedrive skuespill, og 2 min senere med litt vidundervann, så er man helt frisk. Men her er det snakk om en helt annen situasjon, det som du sier en total motsetning. Det som skjer mellom Opdal og Kovacs er helt annerledes, Opdal tjener ikke på å filme, så hvorfor gjøre det? Han har full kontroll, Kovacs snur seg og ser at Opdal ligger skadet, før han velger å sette ballen i mål, Kovacs vet også at Opdal har problemer med kneet med tanke på at han selv var innblannet og delvis skapte situasjonen hvor skaden oppstod.

Men trra har tydeligvis bestemt seg for at all annen diskusjon en dagbaldet sin artikkel hvor SAF sier man skal spille så lenge en spiller ligger nede, hvor han også påpeker en spesiell situasjon, og en helt annerledes situasjon en den vi diskuterer.

Sorry trra, dette kan bli litt vel mange personangrep, håper du tåler det, er ikke ment mot deg personlig, men dine argumenter.

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Brann keeper Opdal blir først skadet i en situasjon hvor Kovacs stormer inn i en duell. Opdal fortsetter, hvor han da noen minutter senere faller sammen i smerte når han skal spenne ut ballen og Kovacs tar ballen og scorer.

Hva sier du? Riktig av Kovacs å score, eller burde han spille ballen ut?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2848950.ece

Jeg synes det var greit at han scora. Spillere er jo lært opp til å spille til dommeren blåser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...