Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?

Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

1. 1. Riktig av Kovacs å score?

• Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Og at han scorte er helt greit - for reglene sier han kan gjøre det, men det var likevel en usportslig scoring.

Hvorfor det? Er keeper fredet?

Bare spør...

Når en spiller ligger nede er det usportslig å spille videre - uavhengig av om det er keeper eller ei.

Så du hadde reagert på samme måte hadde det skjedd med f.eks en forsvarsspiller?

Lenke til kommentar
Det var en situsjon der keeper var truet pga løpet inn mot ham og man ser han hopper for å blokkere skuddet. Keeper datt sammen og klarheten av grunnen til det er ikke soleklar. Jeg vet jo nå at han var eller ble skadet der men ikke så klart å se for noen som er midt oppe i det uten replay å se på situasjonen med. Var heller ikke bare Kovacs som bille spille vidre var jo en brann fosvarer i full fart mot ham der han sto.

Keeper truet faktisk... Mener du seriøst det?

Det kommer tydelig frem av TV-bildene at en upresset Opdal faller sammen - du skal være greit svaksynt for ikke å se det. Jeg skrek høyere til TV enn jeg noensinne har gjort, og trengte ikke 1000 repriser. Joda, det er vanskeligere å se på banen, men Kovacs mangler ikke akkurat overblikk. Han snur seg også etter han har rundet Opdal, og nøler før han setter ballen i mål. Han vet akkurat hva han gjør, derav den manglende feiringen fra hans side etterpå.

Lenke til kommentar

Ja jeg mener keeper blir presset når en spiller spurter mot ham etterom han da får minde å minde tid til å ta seg av ballen som han må spille ut med bena.

Og tenk litt. Vis det er så klart hvorfor er det da en del som er ueig i din oppfattelse av saken ?

Orntlige fair player saker er det ikke debatt rundt om det er fair play eller ikke.

men dette er jo off topic

Som sagt mange flere saker som ikke er fair play som er et tonn mere usportselig en dere vil ha dette til å være og ser man ikke det så mangler man klarsyn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Forstod ikke alt, men jeg tror det er ganske liten tvil om Opdal blir spesielt presset i den situasjonen. Noen som mener at han blir presset hardt, bortsett fra deg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Spurten fra Kovacs begynner, som sagt, etter at Opdal har gått i bakken av smertene.

Er med noen få unntak, bare NightKeeper som ikke har vært på alt for tynn is.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Er egentlig samma f.. Som iversen sa om episoden, at om det skjedde i en viktig kamp som den mot Skottland til onsdag hadde han glatt satt den i mål. For Kovacs var det samme situasjon. Kampen var fremdeles åpen på 1-0, og i en kvartfinale er det vinn eller forsvinn. Hadde Odd ryki ut p.g.a at Kovacs ikke hadde satt den hadde han jo klart å få samtlige oddsupportere mot seg.

Klart han da setter den, og er temmelig sikker på at de fleste spisser i en fremdeles åpen cupkamp ville gjort det samme.

Lenke til kommentar

Hvis det skjer slikt situasjon mellom norge og skottland så hadde alle jublet bortsett fra Brannsupportere. haha! Eller vent.. det er jo ikke et brannlag. ja da går det nok greit. Hadde nok gått greit uansett i hvilken kamp bare det ikke skjer noe med brann

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, også spiller Bakke fra start og voldtar Fletcher så blir alle sure på han tilogmed Brannsupporterene, også blir han solgt til Zimbabwe, også er alle fornøyd. Også blir alle glad i Brann pga det. Hihi.

Lenke til kommentar

synes ikke det var noe spesielt usportslig ved kovac's mål. det ble ikke blåst av dommeren og det at en spiller tråkker feil og faller er bare synd.

skulle spillet liksom bare slutte hver gang en spiller faller. om huseklepp har ballen og bentley tråkker feil og faller, skal da huseklepp umiddelbart stoppe og sparke ballen ut til siden?

brann hadde gjort det samme dersom det var arason det gjaldt og dommeren ikke blåste av.

hvorfor lage så mye rabalder rundt det ene målet. om det så ikke hadde blitt mål ville av likevel odd grenland vunnet kampen med glans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1. Tråkka ikke feil.

2. Opdal var med i spillet, det hadde f.eks ikke Bentley vært.

3. Dommeren kunne ikke gjøre noe, med mindre han ville leke Chris Foy.

4. Det vet du ikke.

5. Det kan du vel egentlig spørre Kovacs om.

Lenke til kommentar

Dere får ta revansjen i september Brann, bare sørg for å gjøre det sportslig i form av å score måk og ikke grisetakl kovacs eller noe annet tull som å lage kvalm for supporterne. For meg er saken død. Kan aldri tenke meg de motstridende partene her kommer til å bli enige uansett, og dette går fort inn i glemmeboka. Ny landskamp til onsdag og serierunde til helgen. Kan heller konsentrere oss om dette.

Lykke til mot godset, så skal vi knuse aafk i generalprøven for semifinalen i cupen.

Heia Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...