1915 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 er 18 år. har bil. men vil også ha en til. en chevrolet blazer k5. hva koster det å forsikre en slik en i mitt navn siden jeg er 18? det er snakk om en 1978 modell. og er det ikke slik at med veteranbiler så slipper man årsavgift? og er omregistreringen gratis, eller koster den 1529 kr? Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du må betale 390 kr i årsavgift, så noe billigere enn vanlig blir det jo Meld deg inn i Amcar, en organisasjon der du får mange fordeler (rabattavtaler) og magasinet "Amcar" flere ganger i året. Det koster 730kr årlig for medlemskap. Gjennom Amcar får du 8000km i årlig kjørelengde med full kasko til kun 890kr per år hos IF. Usikker på om du må være eldre enn 18 år for å tegne den forsikringen, men det er det jo bare å sjekke opp om det skulle bli aktuelt. Såvidt jeg husker er det gratis å omregistrere veteranbiler. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Nydelig. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå