aleks558 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) hei har kobla annlegget til grundig rikstv boksen min idag. lyden på annlegget kobla jeg til left og right bak på boksen. rød og hvit... men får ingen lyd på tven eller tv høyttalerene. har prøvd og dra ut kablene igjen men fortsatt ingen lyd. sjekka instillinger men fant ikke noe unormalt. noen ide? Endret 8. august 2009 av aleks558 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Forstår ikke helt hva du skal koble. Skal du ha lyd fra Grundig boksen til stereoanlegg? Eller fra stereo anlegg til TV? Bak på Grundig boksen er det jo lyd utgang. Men du sier du kobler "lyden på annlegget" her, og da må det jo bli feil. Du kan ikke koble utgang til utgang. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 tydeligvis har grundig funnet ut att nei boksen vår kan ikke bytte sjøl så det må gjøres automatisk. holde inne DISP knappen i 8-10 sekunder til den går i HDMI modus igjen. var ikke så vanskelig men hvorfor må man gjøre det på en så bra og avansert boks da du ikke må gjøre det med den dritt boksen sagem som bare er plastik og dårlig kvalitet? TEIT mener jeg og frustrerende på mange måter. vitsen var og koble phono(eller no ) kabel fra rikstv til en utgang på forsterker så du får ordentlig lyd når du ser film og sånt. men da fikk vi ikke lyd i tv en etterpå. men fant jo ut av det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå