Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva bør jeg ta for 4år gammelt Lian Li kabinett?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett og lurer på hva jeg bør ta for et pent brukt Lian Kabinett?.

Det er et PC-73SL i samme finish som dette http://www.maxitmag.com/hardware-reviews/c...review/all.html

Jeg har også montert 4 stk Noctua 80mm vifter ekstra så det er totalt 8 vifter i det. Jeg har også kjøpt ny sidepanel med vindu så nå ser det slik ut .

jeg har fremdeles den originale sidepanelet som er lydisolert som også følger med. Det er pent brukt, men har noen små riper som man ser om man studerer det nøye. Det var en stang som holdt pci kortene på plass, men den er mistet. Det var ikke plass til kjøler når den var der så den ble demontert for godt.

Jeg har sett det ligger en annonse ute på finn med samme kabinett i sort til 2000kr

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17764278

Er 1500kr upris eller kommer det stå til salgs i evigheter da?

post-27198-1249750801_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry at jeg er off-topic med en gang, men de bildene ga jo utseendet på kabinettet et løft :D

Vet beklageligvis lite hvordan de faller i pris, men personlig syns jeg ikke det var noen upris.

:!: Bør vel muligens informere om at fruen ikke følger med..

Hmm litt upris.. 80mm vifter.. meh

Du får 1k for det vil jeg tro.

Du har nok rett ang. 80mm, det er jo det som er grunnen for at jeg skal skifte. Ser de nye Lian kabinettene bruker 140mm vifter så det er vel ikke lenge før 120mm er avleggs det også. Litt surt at jeg nettopp brukte 1000kr på sidepanel med vindu og 4 Noctua vifter.. :mad:

Uansett er det viktigste for meg at jeg blir kvitt det fort når jeg har kjøpt nytt, ikke får så mye som mulig for det. Jeg får legge det ut for salg for rett under 1000kr når jeg har kjøpt nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...