taKenzZz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Har nettopp flytta inn og siden det er så forferdelig varmt i dag hadde det vært greit å fått opp vinduet noen hakk til. Leste noe om hvordan man gjør dette på tråden om Voll Studentby, men finner det ikke igjen. Help, anyone? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gå og bank på døra til ei søt studine og spør? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, si fra når du har funnet det ut, jeg kommer til voll i morgen Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, si fra når du har funnet det ut, jeg kommer til voll i morgen Jeg måtte lukke vinduet, så trykke/rykke på en sånn svart sak. Deretter funka det Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skulle allikevel gjort slik Haraldson foreslo. Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dere skal studere, men klarer ikke å åpne vinduene? Lykke til! 1 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Bare vent til lyspæra i taket går. "Hvor mange studenter på Voll trengs for å skifte ei lyspære?" Lenke til kommentar
Nator Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Genialt haha, det skal ikke være lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Bare vent til lyspæra i taket går. "Hvor mange studenter på Voll trengs for å skifte ei lyspære?" Det tok faen meg lang tid før jeg fant ut hvordan det skulle gjøres! ...Og nå er den hvite "listen" skeiv. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hahaha. sim er spot on. Lenke til kommentar
___ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dere skal studere, men klarer ikke å åpne vinduene? Lykke til! Einstein kunne ikke knytte skolissene sine... Werner 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så han oppfant borrelåsen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dere skal studere, men klarer ikke å åpne vinduene? Lykke til! Einstein kunne ikke knytte skolissene sine... Werner Er vel ikke så rart, han brukte all hjernekapasiteten til å prøve å regne ut fysikken bak det å knyte en skolisse at han faktisk ikke klarte å knytte den Men jeg ville stemt for Haraldsons metode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå