Gå til innhold

Batman Arkum Asylum: Xbox360 VS PS3 Screenshots

Ramsey

Anbefalte innlegg

ss_preview_1_ps3__5_.bmp.jpg

Spillet bruker Unreal Engine 3. Utviklerene har vært flinke med å få det til å se identisk ut på begge platformene. Allikevel mener jeg PS3 er hakket bedre på lyseffekter.

Se og bedøm selv:

360: http://images.eurogamer.net/assets/article...4/9/6/3.bmp.jpg

PS3: http://images.eurogamer.net/assets/article...ps3__2_.bmp.jpg

Se håret på politi inspektøren. Helt klart bedre teksturkvalitet på ps3 versjonen.

Flere bilder finnes på eurogamer

Endret av Ramsey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøsses.. Merker spesielt at håret og backgrunnen er mere crispy på ps3en. Det syns jeg er litt merkelig når ps3 har 256mb ramm mot 360 sine 512mb, burde det å egentlig ikke være mere teksturert på 360 da?

Vet ikke hvordan dette funker i praksis men PS3 har 2 x 256mb ram og kan vistnok bruke fra begge for å rendre ut grafikk, men det er sikkert andre her på forumet som kan dette bedre enn meg :-)

PS3

256MB XDR Main RAM @3.2GHz

256MB GDDR3 VRAM @700MHz

Lenke til kommentar

Merka det ^^

Men jeg har jo fulgt med på multiplatform recet siden starten og kan liksom ikke gi opp nå. :p Finner det dessuten interessant at ps3 klarer å yte best på en multiplatform tittel som benytter seg av UE3 motoren. Denne motoren har jo tradisjonelt vært det peneste kortet til microsoft i Gears of War, som mange mener er de spillene som ser best ut på x360 platformen. Hva betyr egentlig dette i praksis? Vil ps3 bli "de-facto" standarden for multiplatform spill fremover?

Lenke til kommentar

Jeg ser ærlig talt minimal forskjll. De aller aller færreste vil bry seg om dette da spillet ser tilnærmet identisk ut. Det grafiske utgjør nok ingen forksjell fra eller til.

Det jeg tror kommer til å få folk til å velge PS3 versjonen er DLC som er eksklusiv til PS3.

Jeg, som har begge konsollene, kommer til å kjøpe det til Xbox 360 (dersom jeg kjøper det) på grunn av achievements. Er klar over at PS3 har trophies, men dette føles ikke det samme ettersom man ikke har en gamerscore som går over alle spillene.

Lenke til kommentar

Shit, helt tydelig at jeg må gå for den mye bedre PS3 versjonen nå!

/sarcasm

Det er seriøst ingen forskjeller grafisk som gjør den ene konsollen bedre enn den andre. Med så minimale forskjeller kommer det helt an på øyet som ser om hvem versjon man liker best, noe som oftest tendeserer til at personer med PS3 liker PS3 versjonen best, vice versa. Skulle jeg valgt en av dem ville det vært PS3-versjonen, men det er bare fordi man får med the joker gratis. Skal ikke ha spillet uansett.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er interessant å studere spillmotorene i div. spill, også på tvers av platformer. Hvis dere syntes dette er urelevant er det ingen som tvinger dere til å poste..

P-pillen er en fin ting folkens. :roll:

Er egentlig enig i det du sier, og det er spennende og se hvordan det går med de forskjellige spillene og konsollene spillmotor-messig fremover. Desverre er det noe jeg hater og det er fanboy diskusjoner, og er temmelig lei av salgs tall og diverse annet som blir publisert til den vanlige bruker på alt for mange steder.

Og ja jeg er fullstendig klar over at det går jo ann å overse alt dette, desverre er jeg en person som irriterer meg over slike ting og derfor leser jeg det..

Gleder meg til den dagen jeg ikke bruker internett mer og ikke får unyttig informasjon tredd nedover hodet og når jeg klager på det kommer det en tilfeldig person og sier at jeg kan bare ignorere det.

Vet ikke hva du mener med p-pillen men det var sikkert et forsøk på å være morsom.. jaja

Lenke til kommentar

Man må virkelig studere framecapsene for å se forskjeller, i tillegg er de ikke tatt på samme punkt i spillet (det er noen ms forskjell) så de SKAL være forskjellige. Når man ser dette på skjermen, i bevegelse, så vil det være umulig å se forskjell.

Gratulerer, Batman Arkham Asylum - 360 vs PS3: Identiske. Det er et multiplatformspill på tilsvarende konsoller, hvordan skulle det ellers se ut? Nothing to see here, move along.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er interessant å studere spillmotorene i div. spill, også på tvers av platformer. Hvis dere syntes dette er urelevant er det ingen som tvinger dere til å poste..

P-pillen er en fin ting folkens. :roll:

Ah men det skulle du da gjort klart, hvilken motor kjører spillet på da? Og hvordan funker den på de 2 forskjellige enhetene? Skulle likt å se hvordan benchmarken for motoren er på PS3 i forhold til X360 og om du har det foreliggende.

Eller har du bare et par bilder som er mer eller mindre helt identiske?

Forøvrig, katten min er på P-piller, trenger du å låne noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...