FlinkeFreddy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg sier glatt Haakon Haakonsen !!! Den norske versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Om noen lurer, så er "Jenter", det største makkverket jeg noen gang har sett. Topp 3 tidenes dårligste filmer, lett. Hip Hop Hora(?)(The Ketchup Effect) er morsom. Ellers kan jeg nevne: Alt for Egil Fatso Tommys Inferno, den var grei den. Endret 11. august 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Du er klar over at Jenter er en dokumentar? Akkurat hva mislikte du så sterkt med den? Endret 11. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde tenkt å skrive dokumentar/film. Vanskelig å sette fingeren på. Det ble bare filmet fnisete jenter i klasserom, ute på fritida osv. Absolutt ingen budskap. Heller ingen handlig, selv om jeg ikke hadde forventet det. For å snu spørsmålet, hva synes du var bra med den? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg var temmelig likegyldig til den i grunn, men jeg synes den er god som en undervisningsfilm for voksne. Den gir innblikk i et miljø og en livsholdning som voksne ikke nødvendigvis opplevde da de selv var unge. Buskap og handling? Har virkeligheten/livet ditt noe av det? For det er tross alt det filmen forsøker å fremstille - ungdommers hverdag. Da uten å gå innpå at dokumentarfilmen som sjanger er en bearbeiding av virkeligheten. Endret 11. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sikkert bra som undervisningsfilm for voksne, men den feilet grovt da jeg skulle på kino og hadde håpet på noe med mer drama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå