sn0dig Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Får legge dette ut i bildekritikken også da.. tatt i dyreparken i kristiansand. Edit: Ikke nødvendig å nevne at den løven nede til høyre som går ut av bildet ødelegger, det er jeg fullt klar over. Men når man er på besøk i dyreparken kan man ikke akkuratt stille opp dyrene som man vil.. Endret 8. august 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du kan prøve å klone den vekk. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg vet ikke helt, likte egentlig ikke bildet helt, men jeg kan ikke helt forklare det, mangler noe futt for å komme med noe defust... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg vet ikke helt, likte egentlig ikke bildet helt, men jeg kan ikke helt forklare det, mangler noe futt for å komme med noe defust... Mangler futt? Hva har mer futt enn sultne løver? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det at dama ser så velstående ut? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det at en løve er smart nok til å ikke gidde er ikke ideelt, men heller ikke noe stort problem for bildet. Det jeg derimot reagerte på først er to ting: 1) Perspektivet. 2) Stanga midt i ansiktet. De to tingene hadde endret bildet mer enn om løverompa manglet. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ville lagt til litt mer skygge oppe. Mest i høyre hjørnet kanskje, for balansere bildet litt mer.. Ellers er det, det beste bildet jeg har sett på forumet (Har vært her ca en måned), flotte kontraster på løvene, ++ at alle har blikket vendt mot damen som gjør at du får inntrykk av at de har lyst på mat.. Perfekt med svart-hvitt her, det ville nok blitt litt grått og trist bilde hvis det hadde vært i farger, med tanke på murveggen (løvene kunne jo stått i fin kontrast med den da)... Så ønsker gjerne å se bilde i farger, hvis det er mulig.. Som sagt, Utrolig fint bilde, skulle ønske jeg var så god som deg Endret 19. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Var knall tøft bilde uhvertfall . Likte at alle løvene hadde blikket samme vei. OT: Tøff likhet mellopm avataren din og den ene løven til høyre Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Alt i alt et stilig bilde. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Syns bildet er litt kult jeg. Det åpenlyse: sultne løver. Ikke åpenlyst, men fritt tolket: Løver på restaurant kanskje, som ser på "menyen" Liker etterbehandlingen. Kunne kanskje hatt ørlite mer kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå