Samcki Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Stusset litt over at DataGuard kan levere 2mbit upload på sine Adsl2+ linjer, stemmer dette? Menge at annex M standarden ikke kunne benyttes i Telenor sitt telenett grunnet ISDN? Om det stemmer så syns jeg det er meget merkelig, noen som har erfaring med dette? Selv er det uinterresant grunnet at jeg har VDSL2. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Har også stusset litt over dette. Har tittet litt på DG, men synes de har veldig dårlig prisinformasjon på side hjemmesider, f.eks ved brudd på binding, tjenester etc. Edit: Ser at de faktisk har oppdatert nettsidene nå, med litt bedre informasjon. Endret 8. august 2009 av Glenn Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 De vill nok kunne levere dette men bare VISS de har sitt eget utstyr i den sentralen det gjelder Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Joda, det er klart. Men når jeg søker f.eks på min adresse kommer det opp den hastigheten, men jeg må betale for modem. Søkte på tilfeldige adresser i Bergen, hvor de holder til, og mest sannsynlig har egen infrastruktur, får jeg opp samme hastigheten, men med gratis modem. Jeg kan ikke skjønne at de "kan" levere 2 mbit/s upload til min adresse om de leverer via videresolgt net. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 De vill nok kunne levere dette men bare VISS de har sitt eget utstyr i den sentralen det gjelder Problemet er at Telenor er linjeeier i Norge, også på min adresse og DG påstår at de kan levere 2mbit upload. Noe som kun skal gå ann med Annex M standarden meg bekjent, som heller ikke er godkjent av Telenor. Så er fortsatt ganske forundret over at de kan levere dette? (eller "kan" levere) Lenke til kommentar
Andreas-DG Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det stemmer at det som stod der var litt galt ja. Hastighet som kan leveres ved optimale forhold er ca 21000/1600. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 For alt jeg vet så er dataguard whole sale kunder hos Ventelo. Jeg jobber i Ventelo og har aldri sett 2mb/s uppload på en ADSL2+ linje. Høyeste uppload jeg har sett er 1.6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå