Gå til innhold

Noen erfaringer med kjøp fra Scenario (musikkinstrumenter.no)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Heihei jeg lurer på om noen har erfaring fra musikkforetningen Scanerio (musikkinstrumenter.no)

 

Er den til å stole på? Lang leveringstid å slikt?

 

De driver med lokkepriser som ikke er reelle! Luringene. Er en musikkbutikk på Finnsnes i Troms som driver litt netthandel på si. Useriøse!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heihei jeg lurer på om noen har erfaring fra musikkforetningen Scanerio (musikkinstrumenter.no)

 

Er den til å stole på? Lang leveringstid å slikt?

 

De driver med lokkepriser som ikke er reelle! Luringene. Er en musikkbutikk på Finnsnes i Troms som driver litt netthandel på si. Useriøse!

 

Hei HRS

Må si at jeg ikke vet hvilken erfaringer eller motivasjon du har for å komme med en slik uttalelse, da jeg ikke kan finne deg i vår kundebase. For å kommentere din påstand, kan jeg si at våre priser er helt reel, (ingen lokkepriser) du betaler den prisen nettsiden oppgir. I enkelte tilfeller kommer frakt i tillegg. Men det tar alle andre også! Det stemmer at vi har 2 butikker, men næmere 30% av vår omsettning er direkte nettbasert, og 40% kommer indirekte fra vår nettkatalog. Resterende 30% er impulskjøp og rekvista. Håper dette kan være avklarende!

 

Hilsen Geir Eriksen (innehaver)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Scenario har ryddet opp for seg, og gitt en ordentlig unnskyldning for saken jeg har hatt med de. Jeg vil etter å ha vært i kontakt med innehaver påstå at Scenario er en av de mer seriøse her på markedet. Jeg hadde ikke trodd det skulle gå, men etter samtalen med Geir Eriksen har jeg helomvendt på min mening om denne bedriften.

 

Jeg vil anbefale denne butikken på det sterkeste, etter å ha fått såpass god kundebehandling, og oppfølgning videre i saken. De har vist at de har god erfaring, og at de vet å sette kundene i fokus, samt følge kjøpsloven til punkt og prikke.

 

Takk for en skikkelig løsning på denne saken! :thumbup:

 

 

 

Scenario er den verste, og mest useriøse butikken jeg noensinne har vært borti!!!

 

Har aldri opplevd mer rot hos en butikk, og heller aldri opplevd at det skal være så ufattelig vanskelig å sende ut en vare.

 

Jeg kjøpte et tilbudsprodukt som de nå var utsolgt for, og kun hadde igjen utstillingsmodell. Grunnet at prisen fortsatt var bra, så bestilte jeg dette. La inn ordre via nett, og kontaktet de via telefon for å bekrefte at ordren var i orden.

 

"Ja dette er greit, varen blir sendt i løpet av i dag eller i morgen."

Dette var den 17.juni.

 

Videre skjer det ingenting, og jeg skjønner ikke hvor det blir av varen min. Joda, de skulle sende den ut mandag 21. juni.

Ok, bra. Da venter jeg bare videre.

 

Så ringer jeg tilbake i månedskiftet, og etterlyser både vare og kollinummer. "Jo, vi skal få sendt sporingsnummer så raskt som mulig på mail, det burde egentlig blitt sendt ut automatisk" er svaret jeg får.

 

Ok, jeg venter enda noen dager, har fortsatt verken sporingsnummer eller pakke, og får vite at "oi, det har visst skjedd en feil, vi har satt opp feil sporingsnummer på din pakke, men pakken er her fortsatt."

 

Videre sier han "jeg skal personlig sørge for at denne pakken blir sendt ut i dag, og at du får sporingsnummer tilsendt."

 

Ja... nå sitter jeg her fortsatt, 15 juli, en måned etter jeg bestilte. Har fortsatt ingen e-post med sporingsnummer, ingen pakke, postkontoret finner ingen sendinger som er på vei til meg, og når jeg nå prøver å ringe, til et automatisk kundesenter som nå plutselig har oppstått, får jeg enten opptattsignal, eller så blir bare samtalen min avbrutt.

 

Jeg har fått NOK! Samme hva som skjer videre nå, kommer jeg aldri til å handle til denne bedriften igjen. Makan til rot og useriøs behandling har jeg aldri opplevd!

 

 

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

¨Hei

 

Dette høres helt fortvilende ut. Skulle gjerne som innehaver av Scenario vite hvilken butikk og hvem du har snakket med vedrørende alt dette rotet du beskriver. Dette er uholdbart for Scenario As, og meg som eier. Slik erfaring har jeg aldri fått beskrevet før, og som jeg innleder må dette være helt fortvilende for deg.

Det er nå slik at vi ønsker å selge varer, har vi de på lager sender vi disse så snart så mulig. For oss er det bedre å sende disse gjerne samme dag.

 

Jeg opplever ofte at det i slike forum som dette også legges inn "fake" erfaringer med ulike butikker. For å rydde opp, hvis dette er Scenario AS sin feilbehandling av deg er det viktig å kunne finne den ansvarlige for denne oppførslelen.

 

Ber deg derfor sende en mail til [email protected] og beskrive hele situasjonen. Håper du er seriøs nok til å sende meg en tilbakemelding, da jeg ser svært alvorlig på denne opplevelsen din.

 

Hilsen

Geir Eriksen

Innehaver

 

 

Scenario er den verste, og mest useriøse butikken jeg noensinne har vært borti!!!

 

Har aldri opplevd mer rot hos en butikk, og heller aldri opplevd at det skal være så ufattelig vanskelig å sende ut en vare.

 

Jeg kjøpte et tilbudsprodukt som de nå var utsolgt for, og kun hadde igjen utstillingsmodell. Grunnet at prisen fortsatt var bra, så bestilte jeg dette. La inn ordre via nett, og kontaktet de via telefon for å bekrefte at ordren var i orden.

 

"Ja dette er greit, varen blir sendt i løpet av i dag eller i morgen."

Dette var den 17.juni.

 

Videre skjer det ingenting, og jeg skjønner ikke hvor det blir av varen min. Joda, de skulle sende den ut mandag 21. juni.

Ok, bra. Da venter jeg bare videre.

 

Så ringer jeg tilbake i månedskiftet, og etterlyser både vare og kollinummer. "Jo, vi skal få sendt sporingsnummer så raskt som mulig på mail, det burde egentlig blitt sendt ut automatisk" er svaret jeg får.

 

Ok, jeg venter enda noen dager, har fortsatt verken sporingsnummer eller pakke, og får vite at "oi, det har visst skjedd en feil, vi har satt opp feil sporingsnummer på din pakke, men pakken er her fortsatt."

 

Videre sier han "jeg skal personlig sørge for at denne pakken blir sendt ut i dag, og at du får sporingsnummer tilsendt."

 

Ja... nå sitter jeg her fortsatt, 15 juli, en måned etter jeg bestilte. Har fortsatt ingen e-post med sporingsnummer, ingen pakke, postkontoret finner ingen sendinger som er på vei til meg, og når jeg nå prøver å ringe, til et automatisk kundesenter som nå plutselig har oppstått, får jeg enten opptattsignal, eller så blir bare samtalen min avbrutt.

 

Jeg har fått NOK! Samme hva som skjer videre nå, kommer jeg aldri til å handle til denne bedriften igjen. Makan til rot og useriøs behandling har jeg aldri opplevd!

Lenke til kommentar

Hei nordemoniac

 

Jeg vil på det varmeste takke for din nye oppfatting av oss. Det var svært beklagelig det som skjedde med denne ordren, men her havnet vi i en "ond sirkel" hvor alt gikk galt, og en mengde misforståelser mellom våre ansatte førte til en uheldig "domino" effekt. Det er overhode ikke slik vi ønsker å drive butikk, og det er både jeg og alle våre meget flinke kundebehandlere enige i.

 

Saken var på mange måter en skikkelig påminneles og lærepenge for oss både når det gjelder kommunikasjon, struktur, logistikk og servise. Et gammelt ordtak sier "jo flere kokker jo mere søl", og her gikk alt galt. Jeg må bare si at jeg er svært takknemlig for at dette ordnet seg for alles beste, men spesielt for deg som kunde. Vi fikk satt fokus på våre rutiner som ga oss en masse å tenke på.

 

Takk igjen for den flotte tilbakemelding du ga oss etter at problemet ble sporet opp og løst.

 

Hilsen

Scenario AS

 

 

Scenario har ryddet opp for seg, og gitt en ordentlig unnskyldning for saken jeg har hatt med de. Jeg vil etter å ha vært i kontakt med innehaver påstå at Scenario er en av de mer seriøse her på markedet. Jeg hadde ikke trodd det skulle gå, men etter samtalen med Geir Eriksen har jeg helomvendt på min mening om denne bedriften.

 

Jeg vil anbefale denne butikken på det sterkeste, etter å ha fått såpass god kundebehandling, og oppfølgning videre i saken. De har vist at de har god erfaring, og at de vet å sette kundene i fokus, samt følge kjøpsloven til punkt og prikke.

 

Takk for en skikkelig løsning på denne saken! :thumbup:

 

 

 

Scenario er den verste, og mest useriøse butikken jeg noensinne har vært borti!!!

 

Har aldri opplevd mer rot hos en butikk, og heller aldri opplevd at det skal være så ufattelig vanskelig å sende ut en vare.

 

Jeg kjøpte et tilbudsprodukt som de nå var utsolgt for, og kun hadde igjen utstillingsmodell. Grunnet at prisen fortsatt var bra, så bestilte jeg dette. La inn ordre via nett, og kontaktet de via telefon for å bekrefte at ordren var i orden.

 

"Ja dette er greit, varen blir sendt i løpet av i dag eller i morgen."

Dette var den 17.juni.

 

Videre skjer det ingenting, og jeg skjønner ikke hvor det blir av varen min. Joda, de skulle sende den ut mandag 21. juni.

Ok, bra. Da venter jeg bare videre.

 

Så ringer jeg tilbake i månedskiftet, og etterlyser både vare og kollinummer. "Jo, vi skal få sendt sporingsnummer så raskt som mulig på mail, det burde egentlig blitt sendt ut automatisk" er svaret jeg får.

 

Ok, jeg venter enda noen dager, har fortsatt verken sporingsnummer eller pakke, og får vite at "oi, det har visst skjedd en feil, vi har satt opp feil sporingsnummer på din pakke, men pakken er her fortsatt."

 

Videre sier han "jeg skal personlig sørge for at denne pakken blir sendt ut i dag, og at du får sporingsnummer tilsendt."

 

Ja... nå sitter jeg her fortsatt, 15 juli, en måned etter jeg bestilte. Har fortsatt ingen e-post med sporingsnummer, ingen pakke, postkontoret finner ingen sendinger som er på vei til meg, og når jeg nå prøver å ringe, til et automatisk kundesenter som nå plutselig har oppstått, får jeg enten opptattsignal, eller så blir bare samtalen min avbrutt.

 

Jeg har fått NOK! Samme hva som skjer videre nå, kommer jeg aldri til å handle til denne bedriften igjen. Makan til rot og useriøs behandling har jeg aldri opplevd!

 

 

Endret av Scenarioas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...