Gå til innhold

Fikk min nye iPod shuffle i dag -og jeg angrer?

Anbefalte innlegg

Fikk min splitter nye iPod shuffle 4gb i posten i dag.

Den er mye mindre enn man skulle tro, hvilket forsåvidt er helt greit. Den ser fet ut osv..

MEN

Det som gikk meg hus forbi da jeg bestillte den på nettet er at man tilsynelatende ikke kan bruke noen andre headset på ipoden enn de man får med pga kontrollerne til ipoden er festet på headsettet. Er dette kødd?? Mener apple virkelig at jeg skal bruke min nye ipod utelukkende med de latterlige proppene de leverer med? Uten proppene har ipoden nemlig ingen knapper og er helt ubrukelig. Vær så snill dere der ute, fortell meg at det finnes en enhet jeg kan kjøpe for å styre musikken annet enn gjennom headsettene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må vel være en av de mest dokumenterte "problemene"/ulempene med akkurat denne spilleren. Sjekker du aldri produktomtaler før du kjøper noe?

Uansett, eg kjenner dessverre ikke til at det finnes en løsning på dette, men det betyr ikke at det ikke finnes. Anbefaler deg å returnere produktet til butikken på angreretten og så kjøper du deg et annet produkt(om det er størrelsen du går etter vil eg anbefale Sandisk Sansa Clip på det aller, aller sterkeste).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...