larsingedude Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kjørte gjennom Telemark i går, 65% av fylket var det ikke noe lys langs E 18, men det var veldig mange fotobokser, ikl gjennomsnittsmåling. Takk for den geinale prioriteringen som går ut på at fotobokser er viktigere enn lys langs E 18 <3 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nå er jeg usikker på hvilken vei du kjørte på, men på den jeg kjørte på her om dagen var ikke lysene ferdig, men de arbeidet med det enda. Endret 8. august 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nå er jeg usikker på hvilken vei du kjørte på, men på den jeg kjørte på her om dagen var ikke lysene ferdig, men de arbeidet med det enda. Kjørte på E 18 fra Oslo - Krsand (gjennom Telemark) , er vel bare en E 18 vei der? <3 Og nei, det var lyktestolper langs veien, men de aller, aller fleste var skrudd av, som mest sansylig er pga strømsparing Endret 8. august 2009 av larsingedude Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nei, det tror jeg bare er at lysene fortsatt ikke er helt ferdige. Veien er jo splitter ny. Gi det litt tid. Strømsparing tviler jeg sterkt på at det er. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tviler på at det er strømsparing, hva var vitsen med å sette opp lys i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva er vitsen med lys i det hele tatt? Bruk øya! De satt opp lys fra Risør til Arendal for flere millioner kroner, og hva ble resultatet? Joda, ingen færre ulykker. Sjekk A1, A2, A3, A4 und so weiter i Tyskland... Er det lys der? NEI! Lys kan være i byer og tettbygde strøk. Resten kan vi være mørkt. Penger spart på strøm, vedlikehold og utbygging av unyttig lys. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fotoboksene er vel satt for å holde fartsnivået nede. En fotoboks vil vel også normalt få inn mer penger enn den koster å sette ut (har ingen tall for dette, men jeg kan ikke fatte annet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå