nenzeo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Artikkel kan den vel IKKE kalles, :oops: men jeg har skrevet komentarer under alle bildene! !!!WARNING!!! Jeg anbefal alle å sjekke ut siden, men det kan gå meget tregt for de uten Bredbånd!!! www.nenzeo.tk->PC o.s.v->Artikkel: Kabinettet som ble døpt "Golden" Dette prosjektet la jeg Sinnsykt mye tid i!!! Til og med undersiden, bena og bak hoverkort-brettet er det lakkert! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja har tru på det!! HAr NGT Bravo og får ikke oppna sida helt! Kan du legge ut direkte link? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Link: http://home.no/bsbcs/Sider/Guides/Golden/index_1.htm PS: nenzeo, animerte avatarer er ikke tillatt. Jeg foreslår at du fjerner den før en moderator ser den. Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Link:http://home.no/bsbcs/Sider/Guides/Golden/index_1.htm PS: nenzeo, animerte avatarer er ikke tillatt. Jeg foreslår at du fjerner den før en moderator ser den. Takk for tipset... Borte nå... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Takk, GLEDER meg til å lese!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har selv hatt de planer å lakkere kabinettet mitt i gull, så jeg tror jeg skal ta meg en tur på europris jeg også Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er det bare hos meg eller er denne siden nede??? Sitter med SHDSL 2.3 linje så har ikke problemer der..... JEG VIL SE !!!!!!!!! Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Er det bare hos meg eller er denne siden nede??? Sitter med SHDSL 2.3 linje så har ikke problemer der..... JEG VIL SE !!!!!!!!! Hehe... Ja, det der ut sopm om hel Home.no`s server "Greie" er nende! Siden kommer sikkert opp igjenn i løpet av noen minutter, timer, kansje til og med dager... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå