knetrom Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg har fått et par dører fra en skyvegarderobe, med hjul men uten skinner de skal trille i. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne uten å måtte kjøpe dører og alt? Skal stenge av halve gangen min og lage "walk in closet" eller rotebod som jeg kaller det for.. Edit, dørene er ca 240 høye, så de har nok gått fra gulv til tak uten noe skap rundt, og det er sånn jeg har tenkt å bruke de. Endret 8. august 2009 av knetrom Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skinnene må vel helst passe til hjulene, og derfor være av samme fabrikat som dørene, og jeg kan ikke tenke meg det er noe uoverstigelig problem å få kjøpt kun gulv og takskinner i metervis, fra en som forhandler samme type dører. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 i tilleg til spesialbutikker som kun selger slikt regner jeg de har det hos Maxbo og lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sjekk hos Garderobemannen eller hos en Langlo eller Elfa-forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå