Gå til innhold

Lite diskplass på disk c

Anbefalte innlegg

Jeg har to disker, en disk c og en d. på disk c har jeg windows filene og på disk d har jeg alle spillen osv. men hvorfor lagres det meste på disk c? Et av programmene jeg har kommer det opp there is not enough free memory. Hvorfor det når jeg ikke en gang skal lagre noe? hvordan får jeg den til å bruke disk d?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19873487

Du sier spillene ligger på D:. Har du selv endret dette da du installerte spillene?

Du sier også at du får feil om "not enough free memory" da du skal starte et program. Da tenker du vel på et spesifikt program, hvilket?

Får du kun denne feilen ved bruk av det ene programmet eller dukker det opp på flere program?

Hvor stor plass har du på C:?

Lenke til kommentar

Du sier spillene ligger på D:. Har du selv endret dette da du installerte spillene?

Du sier også at du får feil om "not enough free memory" da du skal starte et program. Da tenker du vel på et spesifikt program, hvilket?

Får du kun denne feilen ved bruk av det ene programmet eller dukker det opp på flere program?

Hvor stor plass har du på C:?

Jeg bruker panorama maker pro 5 for å lage panorama bilder og når den analyserer bildene kommer det opp not enough free memory. Jeg har 0.99 gb ledig plass Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Bør ha ca 15-20 % ledig plass på C disken, prøv å overføre noe til en annen disk (bilder, filmer, musikk osv). Altså data som ikke må ligge på C disken.

Om du har mye rot kan en runde med Ccleaner hjelpe.

not enough free memory bør indikere lite minne/RAM. Åpne task manager og se.

fortell hvilke komponenter du har, operativsystem osv...

Om det er lenge siden du la inn OS på nytt ville jeg gjort det på nytt.

På en eller annen måte MÅ du uansett rydde mer plass på C disken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...