mafiamann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hei hei jeg hører at den nyeste asus biosen er 1.005 beta 1 rev 2.0¨ og jeg har en a7n8x delux hk. da men jeg tror ikke den er rev 2.0! åssen ser jeg det ? fordi jeg prøvde å oppgradere via asus update men den ville ikke image file dosent match bios file eller noe i den duren. hva skal jeg gjøre ? nå har jeg 1003 final bios da Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hei heijeg hører at den nyeste asus biosen er 1.005 beta 1 rev 2.0¨ og jeg har en a7n8x delux hk. da men jeg tror ikke den er rev 2.0! åssen ser jeg det ? fordi jeg prøvde å oppgradere via asus update men den ville ikke image file dosent match bios file eller noe i den duren. hva skal jeg gjøre ? nå har jeg 1003 final bios da Det står blandt annet printet omtrent midt på kortet. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 tror rev 2 så vidt er kommet til norge så tviler på om du har det om kortet ditt er mere en 2 uker gammelt. det nye heter foresten : A7N8X-X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå