gard0 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hei! Jeg har kjøpt med Call Of Duty 4: Modern Warfare. Innstalleringen og selve spillet går greit, men med en gang jeg skal spille online, så står det noe om at Key-Code er feil. Men jeg har jo skrevet inn den som følger med spillet. Her er det noe rart! Kjøpte til og med spillet for 1 uke siden. Har vært på ferie, så har ikke rukket å fått prøvd det. Takker for alle svar! Endret 8. august 2009 av Jaod3 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 så du kommer deg inn på internett delen? har du Vista eller Xp. Jeg har Vista og hadde et problem med at jeg ikke fikke startet internett delen i det hele tatt, men så leste jeg at man måtte koble inn mic, og da funke det Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du er 100% sikker på at du har skrevet cd-keyen din riktig? Jeg ville ha dobbelt sjekket det hvis jeg var deg. Hvis ikke ta kontakt med butikken du kjøpte spillet eller ta kontakt med activison support. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 HAr du gitt bort CD-keyen til noen andre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå