taKenzZz Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hei! Flytter inn på Voll Studentby i dag og ville satt pris på litt info om bussruter til og fra Trondheim Sentralstasjon siden jeg kommer til å ta toget heim hver helg. Jeg har sett litt på team-trafikk.no men finner ikke noenting. Help, anyone? Endret 8. august 2009 av taKenzZz Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg synes det er lettest å ta nummer ni og gå av på dokkparken. Da slipper du å bytte buss. Alternativet er nummer fem ned til Samfundet og gå på nummer 46 som stopper ved sentralstasjonen. Endret 8. august 2009 av hawaii2k Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg synes det er lettest å ta nummer ni og gå av på dokkparken. Da slipper du å bytte buss. Alternativet er nummer fem ned til Samfundet og gå på nummer 46 som stopper ved sentralstasjonen. Takk! Enn for å komme seg til Gløshaugen? Lenke til kommentar
miicard Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18. Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da. Men gled deg til du kan ta nummer 5 daglig. Du kommer til å oppdage at 5 går så ofte at du ikke trenger tenke på bussruter og slikt når du skal ta den bussen. Jeg synes det er lettest å ta nummer ni og gå av på dokkparken. Da slipper du å bytte buss. Alternativet er nummer fem ned til Samfundet og gå på nummer 46 som stopper ved sentralstasjonen. Det er vel cirka like langt fra Dronningens gate (hvor nummer 5 stopper) som fra Dokkparken til sentralstasjonen? Og nummer 5 har fordelen av at den går oftere enn 9. Endret 8. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sant nok, er kanskje like langt. For meg virker det bare kortere. Aner ikke hvorfor, men hater å måtte gå fra sentrum. Så om det faktisk er like langt, vil nummer fem være et bedre alternativ, enig i det. Lenke til kommentar
sino Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tar du niern og går av på Nova kino, er det kortere enn med femern og gåing fra Dronningens gate. Lenke til kommentar
miicard Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18. Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da. Fra mandag av har den avgang fra Dragvoll hvert 10. minutt i perioden 06:25 - 16:55 og Dronningens gate 07:00 - 17:10. Fra og med mandag 17. august er det frem til hhv. 19:20 og 18:35, hvert 20. minutt etter dette Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18. Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da. Fra mandag av har den avgang fra Dragvoll hvert 10. minutt i perioden 06:25 - 16:55 og Dronningens gate 07:00 - 17:10. Fra og med mandag 17. august er det frem til hhv. 19:20 og 18:35, hvert 20. minutt etter dette Ok, jeg så vel ikke godt nok etter. Det ser ut som om rute 5 er unntaket fra regelen om sommerruter. Lenke til kommentar
miicard Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er snakk om ekstraavganger i uke 33 (neste uke) på 5 Dragvoll - Dronningens gate og 9 Dragvoll - Munkegata. Til nå i sommer har det vært rimelig skralt ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tar du niern og går av på Nova kino, er det kortere enn med femern og gåing fra Dronningens gate. Jepps, Nova Kino er mye nærmere enn Dokkparken, selv om det kanskje ikke skulle virke sånn. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jøsses. Da må jeg begynne med det istedet. Takk for tipset. Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Har fått beskjed om at jeg må møte opp "bak Hovedbygget Gløshaugen tirsdag 11. august". Skal jeg da ta bussen til Gløshaugen Syd eller Gløshaugen Nord? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har fått beskjed om at jeg må møte opp "bak Hovedbygget Gløshaugen tirsdag 11. august". Skal jeg da ta bussen til Gløshaugen Syd eller Gløshaugen Nord? Gløshaugen Nord. Bare følg strømmen av nye studenter, det vil være tusener av andre i din situasjon på imm-dagen. Endret 9. august 2009 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå