Gå til innhold

[Løst]Nokia 6220 - finner ikke automatisk tastelås - kan det evt lastes ned?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt N6220 til frua, men klarer ikke å finne den gode gamle automatiske tastelåsen.

Det eneste jeg finner er telefonlås. Den kan kun aktiveres etter 1 min eller mer. Da låses telefonen, og man må slå en låsekode for å åpne den. Det blir for tungvindt i daglige.

Kan man laste ned automatisk tlf lås på denne telefon - tror ikke den er symbian. Evt andre forslag til løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 6220 Classic er en Symbian telefon, og den har automatisk tastelås, så det skal ikke være nødvendig og laste det ned. Var værtfall det på min.

Edit: Fant frem min nå, der går tastelåsen på etter 1 min. Virker som det er under Instillinger -> Sikkerhet -> Telefon og SIM-kort -> Automatisk Systemlås. Som du må aktivere, selv om de fleste stedene jeg sjekket sier at det skal stå Autmatisk Tastelås der. Men det gjør det ikke på min værtfall.

God telefon, rask, stabil og brukervenlig og med det meste av funksjoner samt et god kamera med ekte blitz.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Nokia 6220 Classic er en Symbian telefon, og den har automatisk tastelås, så det skal ikke være nødvendig og laste det ned. Var værtfall det på min.

Edit: Fant frem min nå, der går tastelåsen på etter 1 min. Virker som det er under Instillinger -> Sikkerhet -> Telefon og SIM-kort -> Automatisk Systemlås. Som du må aktivere, selv om de fleste stedene jeg sjekket sier at det skal stå Autmatisk Tastelås der. Men det gjør det ikke på min værtfall.

God telefon, rask, stabil og brukervenlig og med det meste av funksjoner samt et god kamera med ekte blitz.

Hei!

Takk for svar!!

Det er jo denne låsen jeg også bare finner. At tastelåsen ikke kan kobles inn før etter 1 minutt er jo for dårlig, og helt uvanlig i forhold til hva en er vandt med på Nokia. I tillegg må der her slås en kode hver gang en skal åpne telefonen. Sikkert en god løsning, men for tungvindt i hverdagen.

Men kanskje det kan lastes ned en lås da. Men dette har jeg ikke greie på.

Noen som har en link

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for svar!!

Det er jo denne låsen jeg også bare finner. At tastelåsen ikke kan kobles inn før etter 1 minutt er jo for dårlig, og helt uvanlig i forhold til hva en er vandt med på Nokia. I tillegg må der her slås en kode hver gang en skal åpne telefonen. Sikkert en god løsning, men for tungvindt i hverdagen.

Noen som har en link

Nei, da er du inne på feil. Den med koden heter "Telefonlås", "Systemlås" er vanlig tastelås, og du kan velge om den skal gå på etter 1 sekund om du vil. 6220 har automatisk tastelås innebygd, så du skal ikke trenge noe tredjeparts program.

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for svar!!

Noen som har en link

Nei, da er du inne på feil. Den med koden heter "Telefonlås", "Systemlås" er vanlig tastelås, og du kan velge om den skal gå på etter 1 sekund om du vil. 6220 har automatisk tastelås innebygd, så du skal ikke trenge noe tredjeparts program.

Ok. Da skal jeg sjekke det. Det er jo klart den enkleste løsningen. Må bare vente på at telefonen kommer hjem fra "jobb"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...