Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) jeg skal kjøpe en laser, men lurer på hva mer som bør kjøpes der? alt av gadgets og slikt. vet dere av en god lommelykt med LED lys og AA eller AAA batterier? om jeg bestiller masse ting og en ting må sendes senere enn alle de andre, sendes se samlet? Endret 8. august 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Husk at grensen går på 200 kroner. Av og til blir det sendt samlet, av og til ikke. Tror ikke Dealextreme bryr seg veldig om det. FOr det meste virker det som de sender når de har på lager. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Siden det er gratis frakt, er det vel like greit å dele opp bestillingen i flere forsendelser. Riktig nok må man ut med noen kroner i gebyr til PayPal og eventuelt Visa/annen kortleverandør for hver bestilling, men det er for bagateller å regne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 nå har jeg anteglig veldig kort tid på meg å ende adressen om jeg må. krkelia 16 (adresse) osebose(tettsted), Nordland(region tror jeg) 6666(postnr Norway jeg har endret alt bortsett fra nordland og norway. krklia er for kråkelia (fiktiv) og er bare for å vise at det ikke sto noen å selvom jeg har skrevet det i adressen. så det jeg lurer på er, vil posten klare å få pakken hjem til meg med disse opplysningene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå