Halfman Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 jeg har noen små spørsmål angående denne telfonen. har akkurat anskaffet meg en slik. kjøpte den på cdon.com men problemmet kommer til på meldinger så kan man sette opp slikt at det blir sånn satt på msn style aktig. slik at man får hele sin samtalen på sms på rad nedover, både svar og utsendte. men problemet er atte jeg setter på et bilde på meg selv. foro g lettere skille mellom hvem som har skrevet hva. men med en gang jeg går ut av sms "sammligen" og da går inn igjen. så er bilde borte. det andre jeg lurer på. jeg kjøpte denne telefonen fra cdon. og det sto 0 info at det ikke var norsk tastatur på denne. er det slik at den ikke lveres med æøå? eller er det feil informert eller er det jeg som har vært for sløv på lesinga? ikke at det er det værste i verden. men størte problemet er det med sms oppsettet tingen som først nevt. utrolig irriterende at slikt ikke fungerer, så... er det noe grunn at jeg skal klage på dette til cdon. eller hva burde jeg gjøre. takk for alt det svare. (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå