wallin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, tror den heter HP Compaq mini 730 eller no sånt.. Skal kun bruke den til å surfe og skrive dokumenter, men har også lyst til å få Football manager til å funke.. Enn så lenge ser det ut til å være et håpløst prosjekt..(Mest fordi jeg er helt håpløs når det gjelder data...) Noen som har noen tips eller ideér om hva som evt. ikke er som det skal være? Etter mye slit har jeg endelig fått innstallert spillet, måtte fikle og styre med skjermen og drit.. Når jeg da kunne starte spillet, virka alt egentlig helt greit, fram til jeg skulle legge inn bud på et par spillere.. Fikk rett og slett ikke lagt inn bud, jeg trykka på "legg inn bud", og da kom "vil du by xxx millioner...?", men fikk hverken mulighet til å trykke ja eller nei.. Hva er feil? Er det pc`en som ikke klarer FM? Takk for alle svar, og beklager at jeg ikke får forklart meg helt godt, er som sagt helt dust når det kommer til data:P Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan muligens være at en minibærbar ikke er for spill, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå