Jajakanskjedet Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 hei! Jeg har nettop klart å fikse en pc som ikke har slått seg på på veldig lenge..."Windows failed to start" eller noe sann...Nå fikk jeg det til, men det viser seg at nesten INGENTING på pcen vil kjøre! Jeg kommer meg ikke inn på programfiler, ikke internet explorer... ( "filen eller mappen er skadet og kan ikke vises" ) Det som verre er, er at usb kontaktene funker ikke på pcen! Når jeg putter i en minnepenn f.eks, så skjer det ingenting! Noen måte å fikse det på? Det jeg trenger pcen til, er til å vere på nettet, så jeg tenkte at jeg kunne overføre f.eks mozilla firefox fra en annen pc... Men det er litt vanskelig uten usb...noen måte å gjøre dette på? Kan man brenne programmer over på en cd? håper virkelig på svar! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er det ikke i ditt tilfelle enklere å reinstallere Windows, i stedet for å smålappe på en mengde feil og mangler?? Har du ikke Windows CD, kan du jo laste ned en god og gratis Linux distro. Noen Linux Distroer har også såkalt Live-CD, som betyr at du kan kjøre og teste Linux distroen direkte fra CD/DVD uten å installere opperativsystemet først. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du kan brenne det du vil inn på en cd/dvd og overføre til maskinen din.. Men som svenni sier, så er du nokk bedre tjent med en reinstallering av maskinen.. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 sant... hva er egentlig linux distro? xD jeg vil gjerne reinstallere windows, men har ikke noe sann cd...og har ikke peiling på hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 fint med svar? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ...jeg vil gjerne reinstallere windows, men har ikke noe sann cd...og har ikke peiling på hvordan jeg gjør det Du må ha en Windows CD med tilhørende ekte lisensnøkkel. Start maskinen med Windows CDen og følge instruksjonene. NB! Du må også ha driver-CD for ditt hovedkort! Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Er det ikke i ditt tilfelle enklere å reinstallere Windows, i stedet for å smålappe på en mengde feil og mangler?? Har du ikke Windows CD, kan du jo laste ned en god og gratis Linux distro. Noen Linux Distroer har også såkalt Live-CD, som betyr at du kan kjøre og teste Linux distroen direkte fra CD/DVD uten å installere opperativsystemet først. kan jeg ikke gjøre dette? men jeg vet ikke hvordan...og hva er linux? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå