It's me Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal sende en P4 cpu i posten. (har seff ikke boksen som fulgte med da jeg kjøpte den. Hvordan kan jeg sende den på en sikrest mulig måte? Skal sende pakken i morgen tidlig... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal sende en P4 cpu i posten. (har seff ikke boksen som fulgte med da jeg kjøpte den. Hvordan kan jeg sende den på en sikrest mulig måte? Skal sende pakken i morgen tidlig... Kan jeg få spørre hvordan dette haster da du skal sende den -> I MORGEN? Tror du at bare fordi du skriver * - haster, så tenker alle - "aaah, han her maser på oss og vil at vi skal prioritere han over andre på dette forumet - så da svarer jeg på han først!" ? Venligst svar, da jeg alltid har lurt på dette, det er veldig mange som slenger på "- haster" eller noe annet lurt som; SVAR NÅ! please... !!!!!!!!!!!!!!!!!! Angående pakkingen; antistatisk pose og skumfylling rundt i en passende eske. Den er ikke så skjør rent generelt, men pass på statisk elektrisitet. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Jave Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 herregud da, du har vel litt fantasi. teip den opp ned inni en hard boks, er ikke det trygt? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 herregud da, du har vel litt fantasi. teip den opp ned inni en hard boks, er ikke det trygt? Limrester på cpu? Ikke en smart måte, men greit nok om du bruker en hard eske og antistatisk pose. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 herregud da, du har vel litt fantasi. teip den opp ned inni en hard boks, er ikke det trygt? Ikke akkuratt knall idéen. Får bruke antistatiskpose og et eller annet som gjør at den ikke ødelegges. Takk for hjelpen. (sorry for masingen, men fatter'n blir gal hvis han finner ut at jeg ikke har lagt meg nå. Er skole i morgen og må derfor legge meg tidlig ) btw, skal la være å skrive haster neste gang. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå