Gå til innhold

Hvor går grensen for hvordan vi skal la andre bruke forumet, og hvor går grensen for hva som er kommersielt?

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn passe små-irritert nå på vegne av oss som har tatt seg tid til å svare i denne tråden. Jeg forventer av trådstarter at vi får en viss form for tilbakemelding snart. Saken er ikke så komplisert at det behøves og trekkes noe mer ut i tid.

NB. Legger ikke skylden på ts ene og alene, men det er naturlig å forvente seg at "cyclo" tar opp saken på ny (internt) dersom den har blitt nedprioritert og avglemt.

Som et enestående tilfelle er ikke tråden til Torgeir Krokfjord, Dagbladet noe problem. Problemet ligger i hvordan dere som moderatorer blir oppfattet ved senere modereringer.

Her har forumet sagt rimelig klart i fra hva vi oppfatter som rett og galt. Allikevel skjer det ingen ting.... :blink:

Ser vi derimot på faktisk utførte modereringer og så er noen av disse rett og slett flisespikkeri som de fleste av oss forumbrukere ikke hadde kommet til å reagere på.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Mener at den norske ytringsfriheten skal gjelde til det fulle på alle norske forum men at man ikke tillater folk å skrive om produkter som de kan tjene penger på.

Forslag til unntak: Hvis brukeren betaler feks en litem sum for annonsen sin :) da tjener alle på det.

Det å anbefale et spill eller et produkt noen spør etter i forumet, man ikke har laget, burde ikke regnes som kommersielt reklame, men som en mening fra den enkelte. :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hei!

Ingenting har endret seg i forhold til hva som tidligere er skrevet, dette er fra redaksjonelt hold ikke sett på som uønsket slik ståa er og vi ønsker ikke å innskrenke deres brukere rettighet til å gjøre slikt. Det være seg om du er en journalist, forsker, student eller annet som ber om hjelp til noe du arbeider med. Hvis dette skulle blitt et "fenomen" vil det heller vurderes å tilrettelegge bedre.

Om det føles viktig for brukere å ha et forbud mot slikt så ta det gjerne opp med brukerombudet som kan kartlegge mer hvor mange som virkelig ønsker en slik innskrenking og hvilken redaksjonelt relevante argumenter som er grunn for dette. :)

Lenke til kommentar
Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.

Annonser er forbudt. Innlegget i denne saken er en annonse. Hva er vanskelig?

:yes:

Kan ikke sies noe enklere.....

Ser jeg slike tråder kommer jeg til og fortsette å bruke rapporteringsknappen. Burde være rimelig åpenbart hvorfor folk reagerer på dette...

Foreslår at dette føyes til siterte paragraf : (Kontaktannonser godtas under tvil inntil videre) :!:

Denne kommer til å bli sitert til en del tipper jeg:

dette er fra redaksjonelt hold ikke sett på som uønsket slik ståa er og vi ønsker ikke å innskrenke deres brukere rettighet til å gjøre slikt.
Endret av The Metal God
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...