Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første kjærlighet? Er det den mest minnerik/spesiell kjærlighet eller er det berre en heilt vanlig forhold/følelse?


Anbefalte innlegg

Kva er første kjærlighet for deg? Er det sånn at når den er over so er det berre å glemme den person som var din første kjærlighet i livet ditt eller er det sånn selv om den er over so tenker du forsatt på den person og kordan dere hadde det? Del gjerne erfaringer om første kjærlighet dere hadde =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjem nok aldri til å gløyme min fyste kjærleik, og trur ikkje ein kan oppleve det like intenst som då. Seier ikkje at det ikkje kan kome noko betre, men det er noko spesielt med den fyste kjærleiken. Mange nye erfaringar og følelsar som nevnt tidlegare.

 

Nytta to år på å kome meg heilt over min fyste kjærleik og forelskelse.

Lenke til kommentar

Min første (og eneste) kjærlighet hitill må jeg si har vært ganske spesiell og veldig sterk.

Vi er ikke sammen lengre og det er et år siden vi var det, men fremdeles så merker jeg at følelsene sitter litt fremdeles og jeg kommer nok aldri til å glemme hun.

 

Har lært en hel haug av ting av min første kjærlighet, ikke når vi var sammen men lenge etterpå, når jeg ser til bake så føler jeg at jeg har lært en haug av ting som er supre å ta med seg vidre til neste kjærlighet.

 

Høres kanskje veldig merkelig ut, men for meg så var min første kjærlighet på en måte lærdommen som jeg trengte til den neste for at forholdet virkelig skal vare og for at begge parter skal ha det like bra.

 

Synd at det var det som måtte til for at jeg skulle lære :/

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...