Gå til innhold

Billigste Iphone 3G?

Anbefalte innlegg

Titter litt på ny telefon med abonnement og valget har falt på en Iphone 3G 8gb. Siden jeg ikke kommer til å bruke 3g nettet, men trådløst lurte jeg på hvilken telefon som blir billigst?

- Jeg ringer lite

- Sender mye sms

- Bruker ikke 3G nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du utdype litt med priser?

Hvis det for eksempel koster 199,- i månden for abonnementet, har jeg da 199 kroner jeg kan ringe og sende sms for, eller må jeg betale 199 + det jeg har brukt i sms og taletid?

Har ikke så lyst til å betale så mye mer enn 2-300 kroner månden, eller 4000 totalt.

Lenke til kommentar

299 i mnd med telenor djuice nonstopp. 3000 gratis sms og mms ligger i pakka. ringing og slikt kommer i tilleg:)

ellers har du telenor djuice complete.

min annbefaling er å kjøpe iphone med nytt nr med superpluss. legg vekk det simkortet og degn abbonementet djuice simple. 0.40 i sms, oppstart og ringing:)

men gå for iphone 3gs 16GB. mye bedre en iphone 3g 8 gb. hadde aldri valgt utdatert modell

Lenke til kommentar

Så om jeg kjøper en 8g 3g blir prisene slik:

Telefon: 1390

Abonnement: 299

Da betaler jeg altså 299 pr. månde for 3000 sms og mms. Realistisk sett med ringetid blir det da ca 500 i månden.

Stusset litt over Minste totalpris 1. år = 4978, for 299 * 12 er jo 3588?

Er det slik at jeg må minimum ringe og sende sms for 4978 på 1 år?

Er helt grønn når det kommer til abonnement.

Lenke til kommentar

Jo, fant en til 2000. Men man trenger da uansett en form for abonnement, og 299 i månden er da ikke ille da man får 3000 sms gratis hver månde(?) siden jeg for det meste sender sms.

Endret av k1mzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...