michael691 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Prøver å få bestilt en pakke. Det står at de støtter Visa Electron. Men det stopper da det står jeg må taste Credit card number. For det står ikke på kortet mitt Forran hvor chippen er det slikt: 4xxx 8xxx og utløpsdato. På den andre siden er det som et vanlig kort. Hvordan kan jeg betale? Trudde det gikk, da jeg fikk nettbank i dag.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nettbank har ikke noe spesielt med kortet å gjøre... Det er kun Visa Electron fra Nordea som tillater nettkjøp. Vet det suger, skal selv ned på postkontoret i neste uke (har postbanken electron) for å høre om mulighetene for fullverdig visa. Er 17 år. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Bare Nordea ja.. Trudde det var en innstilling via nettbank som heter ''aktiver netthandel'' eller noe sånt og få tildelt et nummer. Mener å ha lest det. . Men det er vel bare Nordea. Faen. Har Sparebank 1. Endret 7. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Var å pratet med SP1 for under en uke siden, no can do.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Overføre penger fra nettbank til Paypal, og så betale med Paypal går vell enkelte steder? Eventuelt postoppkrav? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøp et SpendOn visa-kort, enkelt og greit med netthandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå