Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i rockestjerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis det faktisk er ekte, skal du få et forholdsvis gjennomtenkt svar.. Det at han er mer enn dobbelt så gammel som deg er ikke problemet, det har nærmest ingenting og si. Problemet er at du ikke er like spesiell for han, som han er for deg. Selvfølgelig er han snill/gentleman og alt det der, det er nettopp det som har dratt i land alle damene han har hatt før deg.

En del av meg ønsker å si at du bare burde slippe alt du har i hendene og ha en fantastisk tid med fyren, så lenge det varer. Trolig hjertet som snakker der. Hjernen derimot er mindre overbevist. Du virker som ei smart, oppegående jente. Du studerer, har nettverket ditt her, samt. bolig, lån og whatnot. En (trolig) kort kjærlighetsaffære (iallfall fra din side) er ikke verdt å miste alt dette, iallfall ikke i det lange løp. Selvfølgelig kan det virke slik ved første øyekast, når man sitter midt i moroa... men harde fakta er, at når den fantastiske tiden er over, sitter du igjen med nada (bortsett fra noen gode minner/erfaringer).

Så mitt råd vil bli å ikke hoppe på det toget, men heller gå den ansvarlige, fremtidsbevisste veien. Du vil garantert møte andre senere i livet som du opplever samme kjemien med. Det finnes ingen Mr. Right, kun mange Mr. Right Now.. dog, sistnevnte er ikke bra for deg på dette punktet i livet ditt.

Håper denne historien er sann, hadde vært snasent =) setter mine 50 cents på Bono..

Lenke til kommentar

Bruce springsteen?:D

Men fra spøk til alvor. Jeg er desverre være enig med FRK. Dette virker som en helt fantastisk reise akkurat nå, men i den situasjonen han er i med turneer over hele verden, så blir ikke dette en lett situasjon i lengden. Han har mange jenter rundt seg hele tiden, og mest sannsynlig, vil det bli styr. Det virker som du er veldig betatt, men slike forelskelser dabber av mesteparten av tiden, og dette er ikke verdt det når du har alt så bra tilrettelagt for deg her.

Lenke til kommentar

Synes du skal dra rundt med han, så lenge det ikke er _helt_ umulig for deg å starte på skolen igjen senere, og det tviler jeg på at det er.

Men bare så du vet det: Den kjemien dere har er akkuratt den samme kjemien han har med 90% av damene han møter =)

Hva er det trådstarter egentlig lurer på? Om det er greit for oss?

:D :!:

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Tror jeg vet hvem du snakker om. ^^

Uansett, det jeg tror du burde gjøre er å sette deg ned og tenke over hvor lett det hadde vært å få det livet du nå lever tilbake hvis du bestemmer deg for å dra. Å starte opp igjen med studier etter en pause er da ikke noe problem, det er mange som gjør det. Med alle former for kommunikasjon som er tilgjengelig i vår tid trenger man heller ikke miste venner selv om man reiser rundt for en periode, det er ikke noe problem å holde kontakt med dem. Flybilletter er da heller ikke så dyre at man ikke kan koste på seg en svipptur tilbake til hjemlandet en gang iblant for å se dem i levende live. Hvis det er andre ting du ikke har listet opp her som holder deg tilbake, tenk over hvilke alternativer du har for å få tatt det opp igjen om/når du drar hjem til Norge igjen for godt.

Jeg hadde nok grepet muligheten hvis jeg hadde vært i din situasjon. Nye ting virker oftere skumlere og mer uoverkommelige før man har startet på dem, enn når man først har kommet igang, og dette kan potensielt være en utrolig morsom opplevelse. Du altfor ung til å være "fornuftig" og grodd fast på et sted som 22-åring!

Lenke til kommentar

KOM IGJEN DA!!! Stå på! Jeg er fullstendig enig med Kalinken, lev ut livet ditt mens du kan. Så får du komme tilbake senere og fortsette med det du gjør nu. Ta en pause.

Det sier jeg etter det jeg har opplevd i de siste årene. Mens venner har tatt friår, funnet på noe tull, reist rundt, osv. Var jeg heime og fokusert på det jeg drev med, gjett om jeg angrer jævlig! Jeg er 21år og føler at jeg har vært altfor veslevoksen i de siste årene. Så nu har jeg tatt pause av alt og lever ut livet mitt. Gjett om det er herlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Han ser deg vel bare som "just a groupie" uansett..som han har hatt tonnevis av gjennom tidene. Han er jo tydeligvis vant med å behandle damer riktig.

Hehe, mulig det. Som tidligere nevnt er jeg ikke naiv, og tror nok ikke jeg er hans store og etterlengtede kjærlighet. MEN for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke så veldig mye. Har det gøy når jeg er med han og trives i hans selskap, da får det så være at jeg muligens er "just a groupie" ;)

Endret av Svetlana
Lenke til kommentar
Gjest Geeeeeedt
Hehe, joda, en liten oppdatering skal bli ;) Takk for gode råd folkens! Ting har egentlig ordnet seg veldig greit, og jeg føler jeg tok det riktige valget. Bestemte meg for å fortsette på studiene her hjemme, det ble for dumt å droppe alt på grunn av dette her. Dog har jeg og Mr. X har fremdeles kontakten, drar og besøker han et par helger i måneden og det funker veldig fint. Deilig å rømme litt fra "hverdagen" og få litt gentleman-oppvartning! ;) Så får man bare se hvordan ting eventuelt utvikler seg.

hehe, jaha..jeg har hørt dette ogå...forresten Svetlana..navnet ditt interesserte meg,,hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Han ser deg vel bare som "just a groupie" uansett..som han har hatt tonnevis av gjennom tidene. Han er jo tydeligvis vant med å behandle damer riktig.

Hehe, mulig det. Som tidligere nevnt er jeg ikke naiv, og tror nok ikke jeg er hans store og etterlengtede kjærlighet. MEN for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke så veldig mye. Har det gøy når jeg er med han og trives i hans selskap, da får det så være at jeg muligens er "just a groupie" ;)

Så du valgte å bli med ham videre, altså?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...