Glassflasken Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hei. Jeg skal klon/kopiere meg selv i vegas, men når jeg skal pan/crop'e .(halvere firkanten) så flytter andre siden seg også også får jeg ikke flyttet firkanten til venstre. bare litt opp og litt ned. Endret 7. august 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Enten en link, eller litt ryddigere setninger hadde nok hjulpet her... Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei. Jeg skal klon/kopiere meg selv i vegas, men når jeg skal pan/crop'e .(halvere firkanten)så flytter andre siden seg også også får jeg ikke flyttet firkanten til venstre. bare litt opp og litt ned. I margen til venstre i pan/crop ruten, har du alternativ for hvorden firkanten skal oppføre seg når du drar ene siden/hjørnet. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 fikk til kloningen av meg selv, men takk http://www.youtube.com/watch?v=cpUesSaevRM her en film, nå er det sånn pen tool som er problemet. jeg skal lage laser :S men når jeg tar i ett hjørne blir den rund xS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå