HoaXed Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei. Jeg byttet for litt siden en næringsavtale fra en opperatør til en annen. I denne sammenheng ble det avtalt at portering skulle forekomme, og kun dette i første omgang. Mer en dette hørte vi ikke noe om. Nå i etterkant har jeg fått tilsendt flere kontrakter, blandt annet på en sponsoravtale. På disse er min signatur åpenlyst blitt forfalsket. Det står tydelig at det er jeg som har underskrevet og at den er godkjent av meg med forpliktelser og annet. Hva gjør man med dette? Hva bør jeg gjøre, og hva kan jeg gjøre? Dette er i seg selv ikke snakk om store summer, men det må jo være prinsipp... Signaturen inneholder tydelig mitt navn, men har på ingen måte samsvar med min personlige underskrift da de blandt annet har glemt mitt mellomnavn. Håper på noen svar. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ikke at jeg er noe ekspert, men jeg tror jeg ville kontaktet forbrukerombudet eller levert en anmeldelse til politiet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Forfalskning av signatur er en politisak, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Definitivt grunnlag for anmeldelse. Hvem er operatøren? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Definitivt politiet. Forbrukermyndighetene har ingenting med dokumentforfalskning eller næringskjøp å gjøre Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Men hva kan man oppnå med dette? Er det i hele tatt noen vits? ER jo prinsipp sak og jeg må si at jeg er rimelig tatt på senga. Operatøren er Ventelo. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 det kan være vits med at det kan være flere tilfeller enn bare ditt. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Men hva kan man oppnå med dette? Er det i hele tatt noen vits? ER jo prinsipp sak og jeg må si at jeg er rimelig tatt på senga. Operatøren er Ventelo. For det første kan du hindre at andre havner i samme situasjon. For det andre fortjener useriøse aktører å få trynet sitt i avisene. For det tredje kan det styrke situasjonen din i det tilfelle at Ventelo skulle finne på å hevde at avtalene er gyldig inngått. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Dokumentfalsk er alltid spennende. Kan bli morsomt å se Ventelo forsøke å forsvare den der. Endret 8. august 2009 av krikkert Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dette er veldig alvorlig, jeg hadde anmeldt det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Politisak! Morsomt å se Ventilo forsvare seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå