kake_fisk Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har laget min egen indie games webside, men jeg kunne trenge litt konstruktiv kritikk av siden. Jeg har skrevet den helt selv og det er et ganske enkelt design. Link: http://www.sacredwater.uni.cc/index.php Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 1: Stygge farger, merkelig "gloweffekt", merkelige fargekombinasjoner 2: Omtaler deg selv først som tredje person, så i første person 3: Title uten mål og mening Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Se på noen nettsider laget etter 1990 og dra litt inspirasjon fra det. Dette her ble alt for kjedelig, stygt og uoversiktelig. Endret 10. august 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
enva Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Piczo kan kanskje hjelpe deg i gang. For dette var elendig... Lenke til kommentar
demilio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 en grei start, men fortsett så blir det bedre og bedre skal du se Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det å velge farger syntes jeg er det vanskeligste. Men har prøvd å forandre litt på diverse ting, ser det bedre ut nå eller? Jeg har også lagd en helt ny logo som jeg er ganske fornøyd med. Og til dere som syntes siden er kjedelig, dette er bare en enkel hjemmeside. Jeg var ikke ute etter noe stor fancy side. @Demilio Takk, jeg syntes den blir bedre og bedre. Mye bedre nå enn når jeg starta. @Enva Piczo suger.. Endret 14. august 2009 av kake_fisk Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Piczo suger..Ah, et steg i riktig retning. Forøvrig ser det ut til at siden din også har tatt det, ikke at jeg husker hvordan den så ut før. Fjern de tullete W3C-sakene på bunnen. I tillegg så passer ikke Admin Panel på den linjen, så Panel kommer utenfor/nedenfor. Fortsatt vet jeg ikke hvorfor du har den der. Linker jeg har klikket på før skal endre farge. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Fjern de tullete W3C-sakene på bunnen. Okay, trodde de var brae å ha. I tillegg så passer ikke Admin Panel på den linjen, så Panel kommer utenfor/nedenfor. Den er helt grei i min browser. :O Hvilken oppløsning har du og hvilken browser bruker du? Linker jeg har klikket på før skal endre farge. De fleste gjør det. Men de som bruker javascript bytter ikke farge, noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Okay, trodde de var brae å ha. Neh, de som bryr seg om det kommer til å merke om det er det selv. Mulig det ville kunne gitt en positiv effekt ved at folk ser det på mange websider (det er et fåtall av websider som legger ut slike bilder om de er det), og dermed blir mer bevisste på å prøve å gjøre websiden sin W3C-compliant, men ellers så var dine for det første for store, for det andre passer de ofte ikke inn i websiden, og for det tredje er websidene eiendommen til firma eller privatpersoner. Sistnevnte betyr at de selv må sørge for å ha en så bra webside som mulig, fordi det er deres ansikt utad på Internett (dessverre ser jeg altfor ofte på for eksempel forumkategorier som dette at folk prøver å unnskylde websiden sin, og det de har gjort. Men det er deres problem. Er ikke oss som gir kritikk til websiden det går utover). Den er helt grei i min browser. :OHvilken oppløsning har du og hvilken browser bruker du? Mozilla Firefox (GNU/Linux Mint sin versjon), 1024*768. Kan komme med skjermskudd om du vil.Men de som bruker javascript bytter ikke farge, noen som vet hvordan jeg fikser det?Sannsynligvis googlebart. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Oja, ser det nå. 1024*768 var en veldig liten oppløsning, men jaja, har fiksa det ihvertfall. Har også fjerna de W3C knappene. Men fant fortsatt ikke ut hvordan jeg fikk javascript knappene til å bytte farge. :X Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Greit oppsett, men fargene må du gjøre noe med. Tyder på at siden er inspirert av gamlere sider o.l Lenke til kommentar
program Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du må endre farger, fjerne "table looken", andre knapper i menyen hvor teksteen passer. Banneret er på en måte bra, men får ikke til å synes at det er fint. Det ser litt dumt ut med en admin-logginn på fremsiden som bare admin skal bruke. Det skal ikke synes for vanlige brukere. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 @Larven Har prøvd i flere timer å finne noen brae farger. Og dette er det beste jeg kom opp med. @Program God idè, skal fjerne admin knappen. Lenke til kommentar
program Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Fjern de tabellkantene, det ser veldig gammelt ut med det. Du kan jo eventuelt legge til et bakgrunnsbilde fra toppen og ned som blir lysere lenger ned. Det var bare et av MANGE alternativer til bakgrunnsbilder. Men det vil friske opp siden med en gang. 'Og fjern den brune fargen. Hvis jeg får lov til å rote litt i koden din kan jeg jo se om jeg får tid en dag til å komme opp med et veldig enkelt forslag. Det skal veldig lite til, men man må bare finne riktig oppskrift. Endret 27. august 2009 av program Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Du kan jo eventuelt legge til et bakgrunnsbilde fra toppen og ned som blir lysere lenger ned. Prøvde på det, men det går ikke ann å strekke et bilde langs y aksen, så det vil se veldig tila ut. Hvis jeg får lov til å rote litt i koden din kan jeg jo se om jeg får tid en dag til å komme opp med et veldig enkelt forslag. Det skal veldig lite til, men man må bare finne riktig oppskrift. Hvis du bruker firefox, kan du laste ned bugzilla pluginnen som du kan redigere sider direkte med. Jeg vil ikke gi passordet til sida mi. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
program Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei, ikke passordet! Tenkte bare å leste ned CSS filene (kan gjøre det ved å se i koden på siden din). Spør selvfølgelig ikke etter passord eller annen kode enn stilen. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Oja, skjønnte ikke helt hva du mente. xD Men hvis du greier å komme opp med noe kult jeg kan lage/redigere, er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
program Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ok, da skal jeg se. Kanskje jeg har tid i morra eller en dag til uka. Men gjør ikke noe kjempejobb, blir bare et enkelt forslag til design. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Oki, gjorde noen av de forslagene du sa. Jeg syntes egentlig det ser litt bra ut, hva syntes du/dere? Lenke til kommentar
program Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det begynner i alle fall. Ser ut til at jeg ikke fikk så god tid som jeg trodde, men skal se om jeg får pressa inn en time om torsdag. Du må FORTSATT fjerne tabellkantene. Det ser SÅ gammeldags ut. I tillegg til at den brune fargen må bort. Knappene er heller ikke spesielt passende. Men får se hva jeg får til. Lykke til videre. Endret 1. september 2009 av program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå