sharkbite Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har merket at jeg i det siste at toppfarten har sunket med 3kmt og at det tar 5 sek lengre før jeg har nådd toppfarten... noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 det er en 50cc scooter 09model... alldri hatt noe problemer med den før nå Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har hatt samme problem på er 125cc. Da var det en gummiting i innsuget som var sliten, han lyste på den og man så masse små hull = mindre vakium. Hvordan kan man egentlig merke 3kmt på en moped som et avvik? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan kan man egentlig merke 3kmt på en moped som et avvik? vel... den pleier å gå i 52 på flaten og det står på speedometeret at den ikke går mer enn 49... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Et så lite avvik kan rett og slett skyldes været. Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Eller rett og slett at det er noe kina-ræl (uten og drepe moped gleden din) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Eller rett og slett at det er noe kina-ræl (uten og drepe moped gleden din) +1 3km/t er uansett en latterlig forandring Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg tørr vedde på at du ikke har hatt scooteren på service? I så fall, gjør det. Ventilene skal justeres, og variator rullene må byttes. Sistnevnte er ganske garantert grunnen til problemene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå