Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av laptop.

Gutt1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har funnet ut at jeg må ha meg en ny bærbar datamaskin. Den behøver ikke være lett, og den behøver heller ikke å ha fancy design, farger o.l. Jeg har gode erfaringer med Acer, men kan prøve nye merker, men jeg tror jeg står over mac. Den må ha minst 2.2Ghz. Jeg tenkte å bruke ca. 7000-9000kr, noen forslag? Kom gjerne med annbefalinger om hvor jeg burde kjøpe, men først og fremst vil jeg helst bestemme meg.

På forhånd takk! :)

Endret av Gutt1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har funnet ut at jeg må ha meg en ny bærbar datamaskin. Den behøver ikke være lett, og den behøver heller ikke å ha fancy design, farger o.l. Jeg har gode erfaringer med Acer, men kan prøve nye merker, men jeg tror jeg står over mac. Den må ha minst 2.2Ghz. Jeg tenkte å bruke ca. 7000-9000kr, noen forslag? Kom gjerne med annbefalinger om hvor jeg burde kjøpe, men først og fremst vil jeg helst bestemme meg.

På forhånd takk! :)

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=108675

Der har du ein HP Pavilion, har eit godt ati skjermkort som går an å spela med, 1tb hardisk (2x500gb, har AMD Turion™ X2 Ultra Dual-Core mobil prosessor ZM-82 2,2 Ghz, 2 MB L2-cache.

Prisen kommer over 9000 med frakt og sånt, men det eit forslag frå meg:)

(MPX er ein veldig bra butikk, dei har masse ting å velga mellom, og har sjølv handlet hos dei før:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...