bandit Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 HAr hatt en dryg feil lenge nå uten å finne en løsning, henvender meg herved til DEG!! :-) prob.som følger: når pcen starter etter en restart så starter scandisk, greit nok, men prob. er at den IKKE står på "automatic fix errors" Derfor må jeg sitte å bekrefte hver J***A gang den finner noe humbug. Mildt sagt irriterende... det går IKKE an å krysse av for "automatic fix errors" fordi boxen er "greyed out" dvs. ikke mulig å markere i den. Håper noen har en løsning til meg!! TAKK. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 les retningslinjene, topic som dette er ikke lov. Best å endre før tråden stenges. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Gjør det etterpå når du er inne på maskinen. Hvis du ikke kommer deg inn på maskinen pga scandisk, avbryt eller hold inne "enter" til han blir ferdig. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Funker ikke , fordi hvis jeg starter scandisk på vanlig måte i Win så er er den på "auto", det er kun etter restart at preoblemmet er der!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvilket Operativ System har du? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tips: Installer Windows Xp. Så lenge du bruker Windows Me, forundrer det meg ikke at du har problemer. Windows Me kan ta livet av folk. Men beklager, så lenge du bruker Windows Me, så har jeg ingen løsning, og da ser jeg ingen hensikt i å gjøre noe med det. Vanligvis kommer samme problemet tilbake om noen dager så. Men lykke til uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå