Aizen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 skal på fest å det eneste jeg F"!¤ har er •Bailey's det er helt ok med 1 liten men nå kunne jeg trengt et godt tips her altså Går det ann å blande med noe annet enn kaffi? Må få det ner liksom:P Vis noen har tips på hvordan man kan shotte det uten å kjenne den kvalmne ettersmaken er det også flott:) takk i forveien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Apéritif har en liten "bartender". Prøv den. Har slått opp på Baileys for deg: Link Endret 7. august 2009 av Slettet+19873487 Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 du kan jo alltids blande det med kakao er litt bedre enn kaffe Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Fikk nettop en liten cognac flaske av far min men hater den smaken:P noen som har tips til den og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk nettop en liten cognac flaske av far min men hater den smaken:P noen som har tips til den og? Bare ta en tur innom aperitif.no, trykk så på bartender på høyreside. Da får du hvertfall et par tips til hvordan du kan blande den. Smaken får man vel ikke gjort så mye med. Er det ikke Cognacen som skal nytes varm og med sigar? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Irish Carbomb: Slipp en shot med Baileys oppi en pint med Guiness og drikk hele greia kjempe fort. Det smaker sjokomelk og du blir full på sekunder. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fikk nettop en liten cognac flaske av far min men hater den smaken:P noen som har tips til den og? Aah. Hedning! Cognac er nydelig. Forsøk med en liten cigar til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå