Jariz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei! Kjøpte akkurat et nytt skjermkort til min bror. Kortet er 8600GT. Det eneste problemet er at etter jeg har satt i det nye kortet, får ikke skjermen noe signal. Det kommer altså ikke noe bilde. Jeg har testet andre skjermkort, og da fungerer det. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har du koblet til evt ekstra strøm? Hvilket hovedkort har du? Regner med kortet fungerer på hans maskin! Hva som kan hjelpe: Oppdatere hovedkortets bios Prøve med en annen strømforsyning. Sjekke at det er skikkelig koblet til Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Har prøvd på to forskjellige dataer, ingen av dem har fungert. Skal prøve hos en kamerat etterpå, fungerer det ikke der, sender jeg det tilbake. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hmm, leste litt feil.... Høres ut som en god ide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå