B- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg kan ikke bruke vanlige øreplugger siden jeg er så plaget med eksem ytterst i øret der, og da detter de bare ut med det samme jeg har tatt dem inn Lyd og bass er veldig viktig for meg, men jeg har ikke peiling på elektronikk. Jeg har brukt Hama sine hodetelefoner som jeg kjøpte på Elkjøp, den som man kan feste bak øret -men den selger de ikke lenger og jeg finner den ingen andre steder! Det er krise! Jeg kan alltids bytte merke, men ingen andre har like god lyd som Hama sin -og det er jeg avhengig av Jeg kan ikke kjøpe flere hodetelefoner i uken, det blir for dyrt, og jeg klarer ikke den svake lyden som de jeg har prøvd har gitt meg. Jeg hører jo alt rundt meg bedre enn musikken.. - De som jobber på elektrobutikkene er det ikke noe særlig hjelp i så der har det ikke vært noe hjelp å få. Så kan noen anbefale noen hodetelefoner som gir god bass og lyd - og som man ikke stikker inn i øret? Da ville jeg blitt veldig glad Endret 7. august 2009 av B- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg kan ikke bruke vanlige øreplugger siden jeg er så plaget med eksem ytterst i øret der, og da detter de bare ut med det samme jeg har tatt dem inn Lyd og bass er veldig viktig for meg, men jeg har ikke peiling på elektronikk. Jeg har brukt Hama sine hodetelefoner som jeg kjøpte på Elkjøp, den som man kan feste bak øret -men den selger de ikke lenger og jeg finner den ingen andre steder! Det er krise! Jeg kan alltids bytte merke, men ingen andre har like god lyd som Hama sin -og det er jeg avhengig av Jeg kan ikke kjøpe flere hodetelefoner i uken, det blir for dyrt, og jeg klarer ikke den svake lyden som de jeg har prøvd har gitt meg. Jeg hører jo alt rundt meg bedre enn musikken.. - De som jobber på elektrobutikkene er det ikke noe særlig hjelp i så der har det ikke vært noe hjelp å få. Så kan noen anbefale noen hodetelefoner som gir god bass og lyd - og som man ikke stikker inn i øret? Da ville jeg blitt veldig glad Har du noen max-pris du er villig til å betale? EDIT: Var det et av disse du pratet om? Har du prøvd ørepropper med gummi/silikon-propp? F.eks. Sennheiser CX300 e.l. Endret 10. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå