IcedInsanity Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skal ha en kabel fra CanalDigital tuneren min som skal rett i veggen, kjøpte en kabel som er han i ene enden og hun i andre, passet perfekt i veggen men syns den satt litt løst baki tuneren..noen som har forslag`? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du skal bruke Canal Digital sin egen kabel Den er hvit og står Canal Digital på den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ikke den som skal festes i parabolen du mener vel? For den skal eg ikke bruke, den eg leier hos har parabol oppe og har laget sånn sak i veggen der eg bare kan koble tuneren i.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Parabol eller kabelnett? Canal Digital har jo begge deler, og kabel er ikke nødvendigvis den samme. Til parabol brukes ofte F-kontakt, som har gjenger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Er til parabol, men eg skal bare ha kabel mellom tuner og VEGG, for parabolen hans er linket til den inngangen i veggen Endret 7. august 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da ser jeg det Du kan jo sikkert bare bruk en helt vanlig kabel? Vi bruker Canal Digital sinn egen kabel (vi har da kabelnett) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det som er relevant er hvilken type plugg som brukes. Alle paraboltunere jeg har sett bruker F-kontakt, og de må skrues på. Det spørs om du har prøvd å sette en vanlig antenneplugg inn i en RCA kontakt, det vil bli 'litt løst' ja. Antennen skal kobles til en skrukontakt hvor det står LNB IN. Vanlig antenneplugg: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53247877 F-kontakt: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53251896 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå